- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › behöver lite hälp med schema !!!!
Hej ,
Jag är en ganska nyböjande kille i gymmet och mitt mål är att gå upp i vikt . ”jag tar viktökande pulver . Super Gainers Fuel” detta för att få en större volym i musklerna.
Jag tycker inte det känns seriöst som det borde göra för jag har inte ett schema jag kan följa efter
jag vill att fokusen ska ligga på överkroppen , men förstår ändå att Benen måste vara med .
Är det någon som skulle kunna hjälpa mig med ett schema ? plzz , Jag tackar på förhand // ZoRTeP
H
Läs allt du kommer över angående träning och näringslära.
Ju mer du lär dig desto färre misstag och ”bortslösad tid”.
Visste själv inte om forum som detta när jag började träna för ett antal år sedan och hade ingen källa till kunskap första året. var först andra året jag började läsa body och lite böcker så det är iaf 2 års tränande som kunnat vara mkt mer resultatgivande om jag haft en aning om vad jag sysslat med både på gymet och vid matbordet.
Kör benen lika hårt som överkroppen annars får även överkroppen lida.
För min del så kunde jag inte köra tyngre i rodd övningar ett tag för att benen inte orkade hålla emot. Haha
Nu var det inte pga slarv utan ljumskbråck och knäskador men det är ett enkelt exempel på hur det kan gå ifall benen börjar hänga efter i utvecklingen.
OKej, Jag tackar f
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY