- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Behöver motivering!
Tjenare, jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd så admins får gärna flytta den ifall om det är nödvändigt!
För cirka 1, kanske 1,5 år sen så tog min kompis med mig till gymmet, jag tyckte det till en början var skit kul, och att man hade något att göra på fritiden efter skolan. Vi gymmade cirka 3/4 gånger i veckan, och jag märkte resultat, och det är ju alltid kul! Men nu, 1 år senare, sitter jag här, och knappt har någon motivation till att gymma. Dels för jag inte har någon musik längre, vilket jag självklart ska fixa, men jag vill verkligen ta tag i mitt gymmande o tränande, någon som har några tips?! Vore great!
Tack för era tips!
Motivationen är ju att vara större starkare och snyggare än så många andra hanar som möjligt så att man inger respekt med sin enorma kroppshydda var man än går!
ta en påse med ostbågar med dej till närmaste skinnsoffa,klä av dej naken,sätt dej tillrätta och börja inta ostbågarna tills påsen är slut,sedan börjar du spänna dina muskler en efter en tills du når teknisk failure;-)!should do the trick……
[http://forum.body.se/showthread.php?t=119387]
Varsågod! :up:
Kolla på Filmen Blood & Guts med Dorian Yates
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY