- This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Beyond Brawn
[http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9963616062]
Någon som kan rekomendera den här boken?
Jag läste den en gång för ganska länge sedan. Som jag kommer ihåg den gick den ut på att man skulle träna efter sina egna förutsättningar och inte ta träningsprogram rakt ur byggartidningar. Dessutom var det en massa antidopingsnack, och att man skulle träna långsiktligt.
Men som sagt det var ett bra tag sedan jag läste den.
Läser den nu den är riktigt bra absolut något att rekommendera
du svarar på ett 4-år gammalt inlägg?
OnT: mkt bra bok kom bara en tredjedels in innan jag va tvungen lämna tbx boken (lånad från bibliotek) men mkt bra bok och omtyckt av många.
Tyckte den var väldigt tjatig – hade kunnat skrivas en femtedel så tjock…
Ibland kan det behövas bankas in de mest logiska och självklara saker för att man ska släppa gamla vanor.
Jag har läst igenom den en gång och började direkt läsa/skumma igenom om igen.
Helt klart en av de mer läsvärda böckerna.
OnT: mkt bra bok kom bara en tredjedels in innan jag va tvungen lämna tbx boken (lånad från bibliotek) men mkt bra bok och omtyckt av många.
Jag vet redan att ja e grym på att kolla datum på inlägg xD
Jag håller med, samma sak tas upp flera gånger. Skulle den vara tunnare kanske fler skulle orka läsa den, och man skulle komma ihåg vad som står i början när man kommer till slutet.
Men en bra bok i alla fall!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY