- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Body Pump hemma?
Hejsan!
Jag har just nu en crosstrainer hemma som jag kör på varje morgon, men vill utöka träningen lite jag håller på att gå ner i vikt.
Jag vill gärna gå på gym och träna pump och gör det till en viss del men det blir mindre och mindre för att jag har ett eget företag och det krävs en hel del jobb och ofta börjar jag runt 10 sedan kan ja fortfarande jobba till 22 då är man inte så sugen gå o träna det första man gör men vissa dagar har jag mindre och då hinner jag med att köra ett pump pass hemma, jag har ju gått på pump hur många gånger som helst så vet ju hur deras pass är upplagda för just nu känns det som att jag saknar styrketräningen och att det inte räcker enbart med crosstrainerm sit ups o armhävningar.
Vad tycker ni om detta är det en bra idé?
Eftersom body pump inte görs på skiva kan man ju göra ett eget program med låtar och använda deras övningar borde ju funka?
Men en skivstång kan man träna väldigt mkt med lite fantasi… Har du även plats för en bänk samt ställning så är du i mål
ja precis men nu tänkte jag inte köra så tungt utan mer som body pump lite vikt med mycket repetioner men vi får se funderar fortfarande.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY