Bra form på en 62årig Stallone!

Home Forums Allmänt om gymträning Bra form på en 62årig Stallone!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • #687563

    För övrigt påminner fysiken lite om Slartibartfasts.

    #687564

    Sly’s back!

    #687565
    nasse wrote:
    Han är i bättre form än 90% av medlemmarna i detta forum. Shame on us! 😮

    Han har nog tränat längre, och har nog mer kunskap än 90% av medlemmarna här.

    #687566

    Stallowned

    #687567

    Fattar inte att folk sätter sån vikt vid ålder? Ni sätter ju själv era gränser! Pratade precis med Wanja som är 72 & ser ut som max 50 om det där…hon förstår inte all uppståndelse om henne just nu. Själv blir jag blir 43 i vår & är i fysisk form mycket mycket bättre nu än när jag var 20… Får man bara hålla sig hel & frisk så är resten bara en mental fråga…

    ZONE

    #687568
    zonecapone wrote:
    Fattar inte att folk sätter sån vikt vid ålder? Ni sätter ju själv era gränser! Pratade precis med Wanja som är 72 & ser ut som max 50 om det där…hon förstår inte all uppståndelse om henne just nu. Själv blir jag blir 43 i vår & är i fysisk form mycket mycket bättre nu än när jag var 20… Får man bara hålla sig hel & frisk så är resten bara en mental fråga…

    ZONE

    Helt rätt Zone, jag ska ju vara som bäst när jag är 30+ så :emo-thumb

    #687569

    Stallone är fan bäst.

    #687570

    Är de inte påritade de där tatueringarna? Han hade ju såna i filmen ”get carter” men annars har han inte haft såna vad jag minns. Kan ju ha fel

    #687571

    Det var väll inte några vanliga tillskott han torskade för i tullen heller :)

    #687572

    fan va grym sylvan är! blir så glad :D

    #687573

    Hakan for ju raka vägen ner i golvet när jag såg Rocky IV. Helt förbaskat sinnessjukt! Om man kan vara i bråkdelen så bra skick som honom när man är i hans ålder…

    #687574

    Jätte imponerande..:D😀

    [http://www.tmz.com/2007/03/12/stallone-charged-with-importing-steroids-down-under/]

    [http://www.thehollywoodgossip.com/2007/05/sylvester-stallone-pleads-guilty-to-steroids-charges/]

    #687575
    nasse wrote:
    Han är i bättre form än 90% av medlemmarna i detta forum. Shame on us! 😮

    90% av medlemmarna här käkar inte GH. Jag tror inte han har bättre form än 90% av de medlemmar som gör det…

    #687576
    nasse wrote:
    Han är i bättre form än 90% av medlemmarna i detta forum. Shame on us! 😮

    Kan ju stolt säga att jag inte åkt fast med lite olagliga preparat. Kanske är därför? MEN INTE VET JAG HEHE :up:

    #687577

    Nu låser jag den här tråden, för om alla är klara med sitt Stallone-dyrkande så tycker jag att 100 inlägg om GH och preppsmuggling inte riktigt hör hemma på det här forumet. Vad tycker ni? Eller vänta. Det spelar ju ingen roll egentligen, för vi har regler här på BODY som alla kan läsa.

    Här hittar ni dem! [http://forum.body.se/showthread.php?t=29] :)

    Och nu gör jag mitt lilla adminknep för att sätta ett hänglås på den här tråden. Cowabunga!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.