- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Bra schema ?
Kan detta vara ett bra schema tro ?
Måndag: Bröst,Axlar
Tisdag:Rygg,Mage
Onsdag:Vila
Torsdag:Ben (tungt)
Fredag:Biceps,Triceps
eller ska man byta nått tro ?
Har du med trapezius nån dag? (brukar köra det på ryggdagen eftersom jag ser trapsen som en del av baksidan/ryggen).
Har du med vader på torsdagen när du kör ben? (du kanske som jag ser det som en del av benen)
Underarmar på fredagen får du inte glömma heller. Och iallafall 2 övningar 2-3 set rotatorkuffar, vilka ska köras lätt, så du förebygger skador.
Vad som funkar är ju lite personligt. Själv brukar jag fixa nån annan form av schema vad gäller reps och/eller övningar varannan månad ungefär.
Hoppas jag varit till nån hjälp!
Har du med vader på torsdagen när du kör ben? (du kanske som jag ser det som en del av benen)
Underarmar på fredagen får du inte glömma heller. Och iallafall 2 övningar 2-3 set rotatorkuffar, vilka ska köras lätt, så du förebygger skador.
Vad som funkar är ju lite personligt. Själv brukar jag fixa nån annan form av schema vad gäller reps och/eller övningar varannan månad ungefär.
Hoppas jag varit till nån hjälp!
trapezius på måndag. Vader på torsdag. och under armar på fredag :p. får lägga in rotatorkuffar också då . ska man vrida om schemat varannan månad ? :nerd:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY