- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › bra tränings schema?
vill nu lägga upp ett nytt tränings schema..
lite feedback vore bra
måndag: ben
tisdag: axlar
onsdag: vila
torsdag: rygg
fredag: bröst, mage
lördag: vila
söndag: triceps, biceps
Ser bra ut..
H
Får skriva exakt samma sak som i en annan tråd…
Vad är målet med träningen? Bygga muskler? Deffa? Träna styrka för sport/idrott?
I vilket fall som helst skulle jag aldrig rekommendera något mer än 2-split eller eventuellt 3-split beroende på dina mål. Att dela upp kroppen som du gjort ovan kommer inte ge dig mycket om du inte har samma förutsättningar och hjälpmedel som en proffsbyggare – vilket jag tvivlar starkt på.
Vad är målet med träningen? Bygga muskler? Deffa? Träna styrka för sport/idrott?
I vilket fall som helst skulle jag aldrig rekommendera något mer än 2-split eller eventuellt 3-split beroende på dina mål. Att dela upp kroppen som du gjort ovan kommer inte ge dig mycket om du inte har samma förutsättningar och hjälpmedel som en proffsbyggare – vilket jag tvivlar starkt på.
Vad menar du med ”förutsättningar och hjälpmedel som en proffsbyggare”?
På dig låter det som om du kör enligt ovanstående eller liknade schema så kan de lika gärna sluta träna… Om du inta har ”förutsättningar och hjälpmedel som en proffsbyggare” vill säga!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY