bränna fett och bygga muskler på bästa sätt

Home Forums Allmänt om gymträning bränna fett och bygga muskler på bästa sätt

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Tjena! Ny här på forumet så ja ha inte en aning om ja lagt detta rätt. Är som så att jag har styrketränat sedan 7an till och från, men ha varit lugnt på den fronten senaste året pga jobb, flytt och en massa där till. Har alltid varit överviktig, men nu är de illa i min mening :P

Har äntligen gjort mitt första gympass igår och undrar därför hur jag ska bränna fett och bygga muskler på bästa sätt.
    Har varit ganska så bra tränad och har endast kört styrketräning. Är ingen jätte fantast av kondition (band och cykel), men nu så vill ja göra skillnad och undrar därför hur ja ska lyckas på bästa sätt och kan tänka mig köra kondition.

Jobbar som timmerbilschaufför och kliver upp varannan vecka klockan 0345 och är oftast inte hemma förens 1500 och kommer i säng till 2030, kör varannan vecka eftermiddag och kliver upp 1030 och är inte hemma förens runt 0300-0400 och är i säng till 0430.

Väger in på ca 109kg, 186cm, 23år. Har typ noll kondition och är inte så värst stark längre då allt försvunnit.

Kom med tips på bra blandningar och sånt som ger bra pump så man är pigg och taggad då man går på gymmet efter en lång dag på jobbet samt innan man går på gymmet innan man börjar jobba. Har alltid köpt mina grejor på gymgrossisten, men vet inte om de finns bättre sidor. Kom med mkt bra tips på övningar, övningsvideor och bra dieter så man kan minska i vikt och bli starkare och må bra.

Är dags för ändring nu.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.