byggning pågång

Home Forums Allmänt om gymträning byggning pågång

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

hej är en grabb på 15 år som har börjat träna armar ben mage och axlar och undrar om någon har någon bra tips på bra mat/protein dryck
    att äta efter träning. vill gärna ha ett ganska hårt träning program som jag kan följa med mest inriktning på armar mage axlar förståss !

tack på förhand//harald

Vad sägs om att träna BEN!!!

Ingen hit att skippa vissa muskelgrupper…

Använd sökfunktionen och leta upp ett hel-/halvkroppsschema.

Kosten tycker jag att du ska ta och läsa litegrand om så att du får dig en grundförståelse.

Lycka till! :)

dude man tränar hela kroppen och du börjar i rättan tid med träningen. man växer som fan i den åldern så du behöver knappast något kosttillskott om du äter bra. vänta tills du gått upp lite i vikt. och mitt råd till dig är att du ska prioritera ben för det gör inte många. starka ben är 100 ggr tuffare än att lyfta tungt i bänkpress tycker jag.
    lycka till :emo-thumb

Anton Andersson wrote:
    dude man tränar hela kroppen och du börjar i rättan tid med träningen. man växer som fan i den åldern så du behöver knappast något kosttillskott om du äter bra. vänta tills du gått upp lite i vikt. och mitt råd till dig är att du ska prioritera ben för det gör inte många. starka ben är 100 ggr tuffare än att lyfta tungt i bänkpress tycker jag.
    lycka till :emo-thumb

+1 på den.

Förstår mig inte på dem som har en verkligt bra överkropp och sedan stickor till ben. Ser förjävligt ut. Och jag gissar att du också vill veta att brudarna också gillar ben som är i bra skick ;) Plus en annan sak, ”alla andra” lyfter säkert bra i bänk men du är lite speciellare om du lyfter mer med benen!

Ganska frustrerande när man är på gymmet med någon som verkar ganska jämnstark, sen lastar han på stången 70% mer än du själv kör på & börjar reppa knäböj :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.