Dags att piska liv i kroppen!

Home Forums Allmänt om gymträning Dags att piska liv i kroppen!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

För ca 4-5år sen tränade jag regelbundet på gym, växte bra och fick komplimanger för bra träningsresultat., mycket har hänt sedan dess. Jag pluggade, hade mycket fritid utöver studietid, var singel och spenderade helt enkelt mycket tid lyftandes vikter vid den tiden. I dagsläget jobbar man och sliter i regel 8-17 varje vardag och har annat som drar tid utöver det.
    Har nu kommit till den grad av otränad som jag aldrig hoppades komma till, jag trivs inte med min styrka eller utseende så jag bara känner att det är f*n rent utsagt dags att ta tag i saker och ting. Jag känner att jag degat ihop totalt, styrkan är inte alls att tala om, konditionen är åt skogen och det börjar helt ärligt hänga om kroppen och då är man endast 27 bast, det går ju inte att man känner sig degig och slö då.
    Känner mig sjukligt taggad och i veckan skaffar jag årskort på en bra gym. Jag tänker även införskaffa lite prylar till hemmet för de dagar då jag helt enkelt inte har tid eller ork att ta mig iväg till gymmet. Jag har skaffat en matta att placera prylarna på här hemma och planen är att införskaffa en bänk, hantlar och stång. Frågan till er till att börja med, är eran åsikt om denna bänk: http://gymkompaniet.se/sv/artiklar/stallbar-traningsbank-powerline-pfid125w.html
    Kom även gärna med lite inspiriation, känner att jag behöver något att sträva mot för där jag är idag är det väldigt många timmar tills jag ens är där jag var förut.:(

Bänken har jag inga åsikter om, den verkar vara en vanlig bänk helt enkelt. Men om du vill ha inspiration kan jag rekommendera någon av de där ”transformation”-filmerna på youtube där killar/tjejer tagit bilder på sig själva varje dag så att man ser förvandlingen som en animation. Sjukt kul att se, och jag blir inspirerad! Sök på t.ex. ”body transformation” eller ”photo every day” osv.

Tackar Jarp skall kolla på dom. Beställde bänken och fick hem den i veckan. Synat den och verkar hålla bra kvalite, införskaffar lite prylar i helgen så har man ett litet hemmagym att ta i backup när orken för gymmet tryter.

Edit: j*vlar och satan i h*lvete dom där klippen gav verkligen sjukt motivation, hur sjukt bra utveckling vissa har. Bra gener, bra träning och bra mat är väl det allt handlar om men jäklar alltså.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.