Home › Forums › Allmänt om gymträning › Ditt senaste personbästa…..
[youtube=9h4hj6WnOpI]
Godkänt lyft? I alla fall första är väl helt ok? Kände att jag tappade på andra och den tredje borde jag struntat i, vilket jag sen gjorde.
[youtube=at2jcXWrSjg&feature=channel_video_title]
Godkänt lyft? I alla fall första är väl helt ok? Kände att jag tappade på andra och den tredje borde jag struntat i, vilket jag sen gjorde.
Grymma videos du har på din hemsida! Kalkonmackorna var king!
Äntligen 25 chins!
Äntligen 150×7 i bänk !
Lyckades äntligen köra en 5a på 100 kg, 2×102.5 och 10×80 i bänkpress och en 6a på 50 kg i skivstångscurl igår! Det som jag är mest nöjd med från veckan är hackliften där jag körde 6×135 och 3×140 så djupt det går! Alltid kul med personliga framsteg.
Raw lyft is the shit utan någon som helst utrustning på sig.. det är respekt till er alla som kör med det.
Kul att se era framsteg osv Mvh
Tja, 120 kg mark på 72 kg (187 cm lång)
Lyckades dra 260kg i mark idag. Har velat ta 3*kroppsvikt så jag vägde mig efteråt. 87kg! Bommade med 1kg:) Hade jag vägt mig innan hade jag nog tagit 262.5… Men känns inte så avlägset nu iaf.
Bra gjort jeans kanon för din vikt.. attdra 260kg är riktigt bra asså!
Ja du skulle ha vägt dej innan
Tackar! Ja hade det varit innan helgen hade jag nog vägt under 86 så då hade det varit lugnt. Men det blev lite frosseri under helgen, så då drog man på sig nåt kilo eller två Men det var väl därför ja fick upp det också.
Rekord i Marklyft Raw med 7.5kg 332.5kg
[youtube=QQC-4W-h2tg]
Fyfan – brutalt:buttrock:
Man tackar
Har denna vecka lyckats med 170X8 böj
och 30X15 axelpress m hantel
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY