Home › Forums › Allmänt om gymträning › Ditt senaste personbästa…..
Riktigt bra Sammy, vore kul med film någon gång : )
Om det skulle råka vara som så att jag delar gener med Lars Berglund så kan jag förlåta mina föräldrar för att aldrig berättat om att jag är adopterad.
Jag vet att samir gjorde 35 på 100kg i bänken i den vevan och när jag hade gjort 31st så tänkte jag ”haha, nu tar jag han!!” men det va som att slå av en strömbrytare när nummer 33 skulle upp. jag hade nog inte ens klarat 20 kg den repetitionen. min sambo fick rädda mig
Man blir ju aldrig färdig till att filma. förutom efter passet när jag ibland står och töntar mig framför spegeln då…
Daaaaamn, 90kg marklyft …
Hmm, i Klassiskt bänkpress är det 137,5kg och i bänkpress är det 145kg
Riktigt vasst iaf:emo-thumb
Är inte Rune Andersson mer imponerade ? 2024 (rätta mig om jag har fel) reps på 25 kg på 90 min
Lagt upp 173 kg stenen i knäet utan tejp men med klister och ren Power! BW: 100 kg ålder 20 år
130 kg marklyft
på 71,6 kg vikt och 187 cm längd
Tror jag gjorde PB i smalbänken igår, kunde dessutom klämt iväg nån reps till… i samtliga set. Så här såg det ut iaf.
14*140kg, 5*160kg, 3*170kg. Kändes grymt!
90 KG x 2 i Bänkpress! Snart 100 då man kan kalla sig stark
Det är vid 200 du kan kalla dig stark
Maxtest 245.5-170-325 totalt 740.5kg PB med 8kg
[youtube=nhzvg_LAWe8]
160 i bänk!
Gårdagens pb i knäböj 5×202.5kg
[youtube=FZik4wKHkRE]
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY