Doggcrap!?

Home Forums Allmänt om gymträning Doggcrap!?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

tjenare!
    Jag är väldigt sugen på att börja träna enligt doggcrap-metoden!
    Då jag sett en massa nöjda användare av detta :)
    Någon här som har provat det, eller vet något om det som kan lägga sin åsikt ?

mvh tobbe

Hiiiman wrote:
    jag har en polare som testade… Men klarade inte länge. Det verkar vara välldigt på frästande och inget för nybörgare

Dude. 8)

[http://forum.body.se/showthread.php?t=2866]

;)

det som ovan säger, mer för avancerade, 100kg+

Jag kör det sedan 3 månader tillbaka men funderar på att byta, kör du ett pass ligger du i sängen resten av tiden och är halvt återhämtad till nästa pass…är inte det bästa om du ska öka i styrka men volym får du faktiskt. Under tiden jag kört Dc har jag varit halvsjuk 3 vid tre tillfällen och tvingats ta viloveckor dessa perioder. Funkar säkert utmärkt om man har tid att ligga hemma och bara äta sova vila sova äta efter ett träningspass. Har du inte tränat mer än 2-3 år är det nog inte så effektivt.

Det tog mig två veckor att bli gravt övertränad på detta system. Jag behöver definitivt mer vila om jag ska köra på det sättet.

jaha, jag har en hel del annan träning, 3 idrottspass, 2innebandyträning+match, kanske inte bra att köra 3 dc pass i veckan då ? eller ? :S Vad tycker jocke bartoll om det ?

vad snackar du om, jag har läst det där om du går lite längre ner ser du ju att jag skrivit en fråga…jag förklarade min erfarenhet av effekten av programmet .

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.