en viktigt fråga för mig…

Home Forums Allmänt om gymträning en viktigt fråga för mig…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

hej…

1. Det går allra snabbast att bli stor när man är barn, sen jag blev 16 har jag inte blivit större.

2. 42cm, för det är min:bb2:

3. Väldigt mycket.

Man växer väl fortast i tonåren men den ”muskulära toppen” har man väl ändå i 25-30 årsåldern..?

Precis, man v

Ok om vi ska va seriösa…

Du växer antagligen inte så mycket innan du kommer in i puberteten, efter det går det snabbt.

Går givetvis inte att säga hur stor en arm kan bli, varken med eller utan otillåtna medel. Den kan bli stor iaf.

Sikta på 3g per kg kroppsvikt så ligger du bra till.

Andreas Guiance wrote:
    1. Det går allra snabbast att bli stor när man är barn, sen jag blev 16 har jag inte blivit större.

3. Väldigt mycket.

okej…hehe….jag frågade om deför att de va en som sa att man växer inte så mkt när man e 14 15 år o sen går de bättre…tack för svaret…

Linn wrote:
    Man växer väl fortast i tonåren men den ”muskulära toppen” har man väl ändå i 25-30 årsåldern..?

mm..tack

Voldemaahr wrote:
    Precis, man växer nog mest i början av 20 årsåldern och om man nu ska nå en kulmen av hur stor man kan bli är det runt 30.. men ronnie är ju störst i världen och 40+are, så det är, som vanligt, relativt.. vet att många som varit väldigt aktiva tidigt i sin barndom har en mycket bra grund, medans de som skolkade på gympan ständigt har problem med att skaffa massa..

Du måste äta lika mycket protein som Martin Kjällström, 1 kg om dagen;)

ok….jäklar va mkt de va…. 1 kg protein per dag?fan man växer på riktigt då…hehe

Andreas Guiance wrote:
    Ok om vi ska va seriösa…

Du växer antagligen inte så mycket innan du kommer in i puberteten, efter det går det snabbt.

Går givetvis inte att säga hur stor en arm kan bli, varken med eller utan otillåtna medel. Den kan bli stor iaf.

Sikta på 3g per kg kroppsvikt så ligger du bra till.

okej…thanx…

Andreas Guiance wrote:

3. Väldigt mycket.

Längd och vikt på dig vill jag ha, så jag kan sätta in armen i ett sammanhang!!

Voldemaahr wrote:
    Precis, man växer nog mest i början av 20 årsåldern och om man nu ska nå en kulmen av hur stor man kan bli är det runt 30.. men ronnie är ju störst i världen och 40+are, så det är, som vanligt, relativt.. vet att många som varit väldigt aktiva tidigt i sin barndom har en mycket bra grund, medans de som skolkade på gympan ständigt har problem med att skaffa massa..

Du måste äta lika mycket protein som Martin Kjällström, 1 kg om dagen;)

Ja visst är det konstigt att han bara växer och växer, han måste äta extrema mängder blodig biff och vitamintillskott! :nerd-tb: :whistle:

[img=http://www.bk-sportsmag.se/bodybuilding/2003/dude_wheres_your_muscles_small.jpg]

Hiiiman wrote:
    angående frågan om armen så kan den max bli 39 cm i omkrets… men då ska du äta runt 3 kg protein om dagen, träna seriöst i 7-10 år och vara med i frälsningsarmen…. tyvärr

Fan, du gör verkligen din avatar rättvisa:happy:

Jacksatan wrote:
    Längd och vikt på dig vill jag ha, så jag kan sätta in armen i ett sammanhang!!

173 cm och grova (läs: blekfeta) 73 kg.

Hiiiman wrote:
    angående frågan om armen så kan den max bli 39 cm i omkrets… men då ska du äta runt 3 kg protein om dagen, träna seriöst i 7-10 år och vara med i frälsningsarmen…. tyvärr

Ha ha. Frälsningsarmen, den var bra. Är frälsningsarmen 39 cm i omkrets?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.