Home › Forums › Allmänt om gymträning › Få bort putande mage?
Min mage putar ut, är annars smal och så. Hur ska jag få bort det..?
Ser hemskt ut och vill ha bort det… Vill gå upp i vikt och öka i muskelmassa, men samtidigt, måste jag banta ner magen..? Hmm svårt att veta hur jag ska göra..
hu mkt kcal mässigt äter du per måltid?
Jag är ingen expert på området men jag har svårt att tro att det har något med saken att göra.
Svårt säga, tex til frukost oftast två ägg tallrik med afil o flingor. Hårt bröd med ost/kalkon. Lunch typ allt fr pasta til potatis. Äter inte rött kött. Inte jätte stora portioner… Men känns som det inte hr med maten o göra….? Hmmm
Testat dig för gluten- och laktosallergi?
Kan vara en idé annars…
Ser ju inte ut som fett då du verkar ha ganska låg bf% och minimalt med muskelmassa? Ser ut som en svullnad nästan, är det så efter du ätit?
Är typ alltid så. 11% fett tror ja d var. O om d va gluten el nåt borde man få ont i magen ofta väl? Har jag ej..
Vägde i november 71,3 kg. 11% fett. Fett 8,4 kg. Muskelmassa 59,8kg. Ben massa 3,1. Bmi 20,6
Hållning? Prova att dra tillbaks höften.
Ser onekligen lite märkligt ut. Jag antar att det inte gör ont osv?
Nä gör inte ont nåt…
Hmm kan det bero på hållningen? Har vart lite kut ryggig o tänker inte alltid på att sträcka på mej… Kan det ändras om jag tänker på det tro…
Hur är din svank?
Ta en bild lite längre ifrån så man ser hur ryggraden går!
så..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY