Få respekt och bli starkare/dåligt självförtroende

Home Forums Allmänt om gymträning Få respekt och bli starkare/dåligt självförtroende

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Tjena, jag är en kille på 16 år är runt 177cm lång väger idag 55kg och klassas som underviktig vilket jag alltid har gjort,men nu så vill jag ändra på det.Blir oftast kallad för benrangel osv för att jag är så smal och det,Men nu till själva ämnet, Skulle vilja bli större i muskelmassa osv, funderar på att tex börja med taekwndo. Jag har motivationen till att styrketräna har testat det o det ät verkligen skit kul, Men det finns ett problem jag är folkskygg av mej så går aldrig på gym nu för tiden. Skulle vara väldigt tacksamt ifall någon skulle kunna ge några tips på hur man kan bli större och iallafall få respekt.kanske valde fel forum för detta men vet annars inte vart jag ska vända mig, Tacksam för svar.

Man får inte respekt för att man har större muskler. Det är något man förtjänar.

Men vill du bygga muskler så är det hård träning på gym och mycket mat som gäller.
    Välj gärna en atletklubb, där finns oftast trevligare och hjälpsammare folk. Och där tränas det hårt.

Jag blev utskrattad på olika forum för alla mina bilder jag postade från 2006 till december 2012 men ingen har klagat på den här från mars i år :)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.