Home › Forums › Allmänt om gymträning › Får man stöna när man lyfter tungt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2005 at 17:11 #1060589Anonym anvandareMember
Jag var på fest igår och några påstod att på SATS sports club fick man inte stöna när man tränar där. Stämmer det? Jag föredrar inte själv att bröla som en brunstig gnu men visst släpper man ljud ifrån sig när man tränar hårt och ska lyfta sista lyftet i övningen.
Så då är frågan, får man stöna och bröla när man tränar styrka??
30 oktober, 2005 at 17:11 #96621Anonym anvandareMember30 oktober, 2005 at 17:13 #1060590Anonym anvandareMemberAc9 wrote:Jag var på fest igår och några påstod att på SATS sports club fick man inte stöna när man tränar där. Stämmer det? Jag föredrar inte själv att bröla som en brunstig gnu men visst släpper man ljud ifrån sig när man tränar hårt och ska lyfta sista lyftet i övningen.Så då är frågan, får man stöna och bröla när man tränar styrka??
Jag kan meddela att det stönades på SATS så sent som för ett par timmar sedan .. någon Ordningsvakt med munkavle syntes inte till på hela stället ..
30 oktober, 2005 at 17:21 #1060591Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Jag kan meddela att det stönades på SATS så sent som för ett par timmar sedan .. någon Ordningsvakt med munkavle syntes inte till på hela stället ..Hehe I second that, var där för en timme sen:)
30 oktober, 2005 at 17:37 #1060592Anonym anvandareMemberJag har sett en sådan lapp på ett gym i Höör. Och det var inget SATS.
Och ja, klart att man får låta när man tränar.
30 oktober, 2005 at 18:12 #1060593Anonym anvandareMemberungefär som att säga att man inte får svettas i en bastu.. ärligt talat, finns det ställen som säger så? mah god..
30 oktober, 2005 at 18:29 #1060594Anonym anvandareMemberEn rolig grej som jag bevittnade för en tid sedan var när jag tränade på ett gym under en period förut som vissa förmiddagar verkade ha friskvård eller dylikt med en grupp pensionärer. Under en av dessa dagar så var det en större herre som pustade och flåsade när han körde marklyft och detta uppfattades så störande att några av pensionärerna tillkallade personal för att få tyst på honom. Det var svårt att hålla sig för skratt när man såg den anställdes obekväma min när han fick ”problemet” beskrivit för sig.
1 november, 2005 at 15:52 #1060595Anonym anvandareMemberGenomg
1 november, 2005 at 16:52 #1060596Anonym anvandareMembervar väl en del trådar om detta på exhale? om jag minns rätt så hade folk där blivit tillsagda för att de stönade.
1 november, 2005 at 16:57 #1060597Anonym anvandareMemberSkaegge wrote:var väl en del trådar om detta på exhale? om jag minns rätt så hade folk där blivit tillsagda för att de stönade.Det var nog jag som beskrev hur ett Gym i stahlm satte upp mickar i gymmet och om någon lät för mycket så kom personal ned och sa till…:p
Det var inte SATS kan jag säga…..
Jag låter när jag tränar på SATS och har aldrig blivit tillsagd…
1 november, 2005 at 17:04 #1060598Anonym anvandareMemberJu mer folk stönar och brölar desto bättre. Det livar upp stämningen!
En sak som jag tycker mig märka är att det smittar. Det kan vara tyst på gymmet när jag börjar mitt pass, men efter några stön från mig så är det nästan alltid någon annan som hakar på. Man vill kanske inte vara den enda som låter. :p
1 november, 2005 at 17:28 #1060599Anonym anvandareMemberDet är som att fråga om man får stöna när man har sex, ja de hör till
1 november, 2005 at 17:34 #1060600Anonym anvandareMembernumero1 wrote:Det var nog jag som beskrev hur ett Gym i stahlm satte upp mickar i gymmet och om någon lät för mycket så kom personal ned och sa till…:pDet var inte SATS kan jag säga…..
Jag låter när jag tränar på SATS och har aldrig blivit tillsagd…
det där känner jag inte igen. den tråden jag syftar på var riktad mot SATS.
1 november, 2005 at 22:46 #1060601Anonym anvandareMemberKlart man får stånka lite när man tar i! Har många gånger lite svårt att hålla mig för skratt när jag tränar med min kära syster dock.. hon stönar typ hela tiden och det låter som att hon har värsta sexet!! Inget som stör mig alls, men lite svårt att hålla sig för skratt som sagt..!
1 november, 2005 at 23:56 #1060602Anonym anvandareMemberJag har tränat på ett gym där man inte fick prata eller stöna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.