Home › Forums › Allmänt om gymträning › Får man stöna när man lyfter tungt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 november, 2005 at 08:58 #1060603Anonym anvandareMemberSkaegge wrote:det där känner jag inte igen. den tråden jag syftar på var riktad mot SATS.
Ok…
2 november, 2005 at 16:53 #1060604Anonym anvandareMembersnusan wrote:Klart man får stånka lite när man tar i! Har många gånger lite svårt att hålla mig för skratt när jag tränar med min kära syster dock.. hon stönar typ hela tiden och det låter som att hon har värsta sexet!! Inget som stör mig alls, men lite svårt att hålla sig för skratt som sagt..!när snygga tjejer gör det, går det fan inte å träna så dom får inte göra det
2 november, 2005 at 17:43 #1060605Anonym anvandareMemberPå SATS borde man få gå omkring naken om man så vill det med tanke på deras medlemskapspris.
2 november, 2005 at 17:46 #1060606Anonym anvandareMemberfreeman00 wrote:På SATS borde man få gå omkring naken om man så vill det med tanke på deras medlemskapspris.Eller åtminstone få välja vem man SJÄLV skulle vilja se naken ..
2 november, 2005 at 23:52 #1060607Anonym anvandareMemberJag har jobbat på några gym och vet att gymägare är liiivrädda för att andra medlemmarna ska känna sig obekväma och lämna gymmet för gott.
Personligen tycker jag att det hör till. Själv blir jag ivrig och sugen på att träna.Hård träning innebär inte att man måste vråla och skrika i en timme. Lite stön här och där är väl acceptabelt på alla gym.
:bb2:
3 november, 2005 at 10:04 #1060608Anonym anvandareMemberHåller med i mångt å mkt i vad folket här skriver. MEN jag måste bara säga att när det kommer ner till det här så är det just lagom som gäller. Har ett par killar där jag tränar som gapar å skriker, slänger vikter i golvet från 1 m höjd mm mm. Sånt anser jag inte ska accepteras, det skrämmer ju slag på motionsfolket. Själv tycker jag bara dom är patetiska å har ett otillfredställt uppmärksamhetsbehov. Har sett Martin Kjällström träna på dubbla dom vikterna som dom här killarna kör på å han behöver inte slänga skiten i golvet så väggarna skakar…..:bb3:
3 november, 2005 at 10:10 #1060609Anonym anvandareMemberSally Adham wrote:Lite stön här och där är väl acceptabelt på alla gym.:bb2:
Precis! Man låter ju automatiskt när man tar i ordentligt!
Tror en del tjejer kan känna sig lite obekväma i början när de ska lyfta tungt och måste låta lite, jag gjorde det i alla fall. Men nu bryr jag mig inte, är det tungt och jag måste ta i som sjutton, ja då låter jag litegrann!
Fick i för sig höra att jag lät som en finsk skogshuggare när jag körde benspark sist…..kanske ska dämpa mig lite!? :unsure:
4 november, 2005 at 10:36 #1060610Anonym anvandareMemberPing wrote:Precis! Man låter ju automatiskt när man tar i ordentligt!Tror en del tjejer kan känna sig lite obekväma i början när de ska lyfta tungt och måste låta lite, jag gjorde det i alla fall. Men nu bryr jag mig inte, är det tungt och jag måste ta i som sjutton, ja då låter jag litegrann!
Fick i för sig höra att jag lät som en finsk skogshuggare när jag körde benspark sist…..kanske ska dämpa mig lite!? :unsure:
:p Hur låter en finsk skogshuggare ? Du kanske ska ta det som en komplimang! *S*
4 november, 2005 at 11:27 #1060611Anonym anvandareMemberGlenn K wrote:Genomgående trend att gym anpassar sig till en bredare massa genom att förbjuda t.ex. träning i linne, eller att lägga bort dom tyngsta hantlarna. Blir inte det minsta förvånad över att någon förbjuder högljuddhet. Lite trist men så länge några av dom ”gamla” gymmen finns kvar gör det ju egentligen inget.Finns det verkligen gym där man ej får träna i linne ??? Skrämmande…
4 november, 2005 at 11:47 #1060612Anonym anvandareMemberDet
4 november, 2005 at 11:54 #1060613Anonym anvandareMemberbirger wrote:Finns det verkligen gym där man ej får träna i linne ??? Skrämmande…Yupp !
Sats Trondheim är ett4 november, 2005 at 18:14 #1060614Anonym anvandareMemberPå SATS i Farsta är det vartfall legalt att leva ut. En av killarna som kör där (förvisso tungt så han har fog för det) låter som ett samlag 30 sekunder innan klimax ggr 10……….nästan att man får höja ljudet på mp3:en om man är närheten, men det är bara härligt!
4 november, 2005 at 19:32 #1060615Anonym anvandareMemberVisst fan ska man stöna Känns som om man kan lyfta mera bara man stönar lite :bb2:
4 november, 2005 at 19:57 #1060616Anonym anvandareMemberMurmel wrote:Visst fan ska man stöna Känns som om man kan lyfta mera bara man stönar lite :bb2:känns? men du vet alltså inte. borde inte det innebära att om du skriker som en galning så skulle det KÄNNAS som om du kunde lasta på ordentligt mer, men det gör du inte. vad är då syftet med din träning? att känna eller att få synliga resultat?
bara en tanke…
5 november, 2005 at 11:40 #1060617Anonym anvandareMember -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.