Får man stöna när man lyfter tungt

Home Forums Allmänt om gymträning Får man stöna när man lyfter tungt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • Author
    snusan wrote:
    :p :D Hur låter en finsk skogshuggare ? ;) Du kanske ska ta det som en komplimang! *S*

Ja du…en finsk skogshuggare låter som en tjej som tränat tungt (maxar i benspark) och tar i så hon blir blå i ansiktet! He he he :D

Ska försöka ta det som en komplimang! :emo-thumb

Ac9 wrote:
    Jag var på fest igår och några påstod att på SATS sports club fick man inte stöna när man tränar där. Stämmer det? Jag föredrar inte själv att bröla som en brunstig gnu men visst släpper man ljud ifrån sig när man tränar hårt och ska lyfta sista lyftet i övningen.

Så då är frågan, får man stöna och bröla när man tränar styrka??

Du har så rätt ! På sats har jag vid ett flertal tillfällen hört personal som sagt till tränande att dom får vara tysta eller lämna gymet tom!:| Och även att det inte passar sig med för små linnen tex.
    Aldrig slutar man förvåna sig .

freeman00 wrote:
    På SATS borde man få gå omkring naken om man så vill det med tanke på deras medlemskapspris.

ASGARV:o

Ping wrote:
    Ja du…en finsk skogshuggare låter som en tjej som tränat tungt (maxar i benspark) och tar i så hon blir blå i ansiktet! He he he :D

Ska försöka ta det som en komplimang! :emo-thumb

Är benspark verkligen en övning som man maxar i?

Tycker absolut att man får stöna till lite men man behöver inte överdriva..
    När tex den som passar skriker högre än han som pressar..

Sen har ja vart med om en gång då en tjej gnällde så mycket och så intensivt att ja va tvungen att ställa mig i ett hörn och tänka gammal tant i nån minut innan ja kunde fortsätta:o :whistle:

StorPatrik wrote:
    Tycker absolut att man får stöna till lite men man behöver inte överdriva..
    När tex den som passar skriker högre än han som pressar..

Sen har ja vart med om en gång då en tjej gnällde så mycket och så intensivt att ja va tvungen att ställa mig i ett hörn och tänka gammal tant i nån minut innan ja kunde fortsätta:o :whistle:

*LOL* :emo-thumb

men vem fan tr

Frankan wrote:
    På SATS i Farsta är det vartfall legalt att leva ut. En av killarna som kör där (förvisso tungt så han har fog för det) låter som ett samlag 30 sekunder innan klimax ggr 10……….nästan att man får höja ljudet på mp3:en om man är närheten, men det är bara härligt!

Vet inte om det är samma kille vi pratar om, men jag tränade idag på SATS i farsta i närheten av två som stod och diskuterade, varpå den ena berättade att han ”nästan” blev/blivit portad på SATS, för att platschefen inte tyckte det var lämpligt att låta såpass som han gjorde, ”du tränar och låter för intensivt, och det skrämmer de andra som tränar” ska han ha sagt (med reservation för dålig hörsel/minne :) ).

Personligen tycker jag att man kan stånka o stöna bäst man vill. Mig peppar det bara om man är i närheten.

I mitt gamla gym (hardcorce-källar-gym) hade vi en dag besök av två bjässar från okänd ort som gav varandra kraftfullt tilltagna lavetter innan varje set och under seten skrek så att tapeterna nästan rullade av väggen, ganska omtumlande att träna i samma lokal…:|

När skriken och peppandet ligger på den nivån bör man nog vara i ett välisolerat källar-gym för att inte skrämma slag på alla ”vanliga” motionärer…

Givetvis så SKA man låta när man tränar men bör kanske anpassa sig lite efter vad det är för gym man tränar på.

Det är iallafall min åsikt.

På SkaraHälsostudio får inte killar träna i linne och man får inte stöna när man styrketränar för då skrämmer man bort den äldre kundkretsen påstår
    ägarna. Här satsar vi inte på de som styrketränar utan de som går på pass och rehabilitering.:evil:

Ammi wrote:
    På SkaraHälsostudio får inte killar träna i linne och man får inte stöna när man styrketränar för då skrämmer man bort den äldre kundkretsen påstår
    ägarna. Här satsar vi inte på de som styrketränar utan de som går på pass och rehabilitering.:evil:

Men byt gym för guds skull!:|

P

Jag tycker att det borde vara förbjudet att svettas och att bli röd i ansiktet när man tränar också…

vill man bröla så får man väl göra det. själv är jag en pysare som låter som en dålig badring när jag tar i. :D

Man f

axl wrote:
    men vem fan tränar på sats ändå lixom?? :S
    sats ska ju bara se snyggt ut.

:what:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.