Får man stöna när man lyfter tungt

Home Forums Allmänt om gymträning Får man stöna när man lyfter tungt

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 46 through 48 (of 48 total)
  • Author
    Jonas Axelibaxelibax wrote:
    I mitt gamla gym (hardcorce-källar-gym) hade vi en dag besök av två bjässar från okänd ort som gav varandra kraftfullt tilltagna lavetter innan varje set och under seten skrek så att tapeterna nästan rullade av väggen, ganska omtumlande att träna i samma lokal…:|

När skriken och peppandet ligger på den nivån bör man nog vara i ett välisolerat källar-gym för att inte skrämma slag på alla ”vanliga” motionärer…

Givetvis så SKA man låta när man tränar men bör kanske anpassa sig lite efter vad det är för gym man tränar på.

Det är iallafall min åsikt.

Vilket gym var det?

Fler Ronnie Colemans på gymmet!! Alla ni som sett honom träna vet vad jag menar! Det ska vara lite stämmning när järnet ska luftas!
    När det gäller skrikande passare, morrande pre-set rutiner och lavetter så handlar det om att få igång Adrenaliet i kroppen!
    De som tränar utan Adrenalin har missat något. När det gäller att få kroppen att slå på Adrenalinet så är vi alla olika, själv blir det lite djuriskt morrande, bra musik i lurarna och en del mindre ”Stefan Holm”-rutiner. Utan dessa förberedelser har jag inte en chans att få upp en aptung vikt.
    Så till den som ifrågasatte om man lyfter tyngre när man skriker är svaret att; är detta en del i Adrenalinpåslagsrutinerna så ja då lyfter man utan tvekan tyngre. Finns dock andra mer introverta sätt att få igång produktionen.

Mer tjo o tjim!!

Frankan wrote:
    Man får gratulera MickeN….det låter verkligen som det kan vara samma gosse du råkat ut för. Han har ju en förmåga att emellan åt slita av sig tröjan och blåsa upp sig. Dom glada motionärer som var i lokalen samtidigt vid dessa händelser har jag efter det aldrig mer sett till. *undrar om anläggningschefen skulle varit helt nöjd om han visste det?*:D

Haha, enda orsaken till att jag la märke till han den gången var just pga samtalet han hade med sin kompis. Hade jag inte hört det hade jag aldrig ens vetat om han. Han satt nämligen hela tiden och gjorde ingenting under tiden jag var där.

Det är ju tråkigt om folk skrämmer iväg annat folk. jag tar tillbaka det jag skrev om att det är ok, nån måtta på ljuden får det vara :bb3:

Viewing 3 posts - 46 through 48 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.