Fascistredaktion?

Home Forums Allmänt om gymträning Fascistredaktion?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Du drar för stora växlar på det här. Inlägget syftar mer till att få personer att kanske kolla igenom sitt inlägg en gång åtminstone innan de postar. På det viset slipper man svårlästa rubriker och dylikt. Och det är faktiskt inte sååå svårt att kolla stavningen i en ordbehandlare om man känner sig osäker; jag gör det själv ganska ofta eftersom stavning aldrig varit min starka sida (antagligen eftersom jag tillhör gruppen ”invandrare med dålig svensk språkförmåga” som det är så synd om).

Vi kommer mao självklart inte att börja radera inlägg för att de innehåller något litet stavfel eller liknande. Men grejer som är så slarvigt skrivna att de utgör ett störningsmoment och blir svårtydda går bort.

Vad gäller din anmärkan på mitt användande av semikolon (detta svåra grepp…ehh:| ) är du givetvis helt ute och cyklar.

Däremot förvånar det mig att du inte ens vet att en fråga efter ett kolon inleds med stor bokstav:rtfm: Ett sådant fatalt misstag bör nästan rendera i ett raderat inlägg:whistle:

Hmm… Nu tycker jag ni hackar lite väl mycket på Zone faktiskt.:)

Jag tycker att det ser ut som om att ni båda skriver på ett helt annat språk.. om ni själva vill bli förstådda av dyslektiska invandrare och tvärt om tycker jag att ni borde använda ett mer ”civiliserat språk”. :p

steve_austin wrote:
    Jag ber om ursäkt om mitt inlägg verkade drygt, ville bara få igång en diskussion lite off topic så där.

Angående min versal efter kolon-miss så härleder jag till mitt tidigare inlägg då jag förklarade att jag inte korrläser mina inlägg:D
    Dock är jag fortfarande inte alls säker på din kontrainvändning gällande semikolon. Men vi kan kanske låta det bero.

Haha lugnt:friends:

Jag är bara känslig om natten och semikolon är en personlig favorit – jag överanvänder det kraftigt:D

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.