Fattar inte vad jag gör för fel!!!

Home Forums Allmänt om gymträning Fattar inte vad jag gör för fel!!!

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej! Har undrat länge varför jag känner så otroligt mycket i biceps i vissa ryggövningar, t.ex. chins. Eller vanliga typer utav latsdrag, kan ladda upp film om så önskar på hur det ser ut när jag gör det. Men någon som har några bra tips på vad man kan försöka med? För har prövat att sänka vikter, olika sorts tekniker osv. men känner ändå rätt mycket i biceps. Eller är detta normalt?
    Tips på vad jag kan pröva tackar!

om folk skrev bättre rubriker som antyder om vad innehållet i diskussionsämnet är skulle det lätt finnas färre trådar om samma fråga.

Folk ser mera forumet som en fråge-låda/jour

sänk vikterna, blunda och tänk på att dra med ryggen, en annan grej kanske kan vara att köra biceps innan du kör rygg så att du är ganska trött i dem så att ryggmusklerna får göra arbetet. men ja det är normalt eftersom biceps är en synergist.

mysglenn wrote:
    om folk skrev bättre rubriker som antyder om vad innehållet i diskussionsämnet är skulle det lätt finnas färre trådar om samma fråga.

Folk ser mera forumet som en fråge-låda/jour

sänk vikterna, blunda och tänk på att dra med ryggen, en annan grej kanske kan vara att köra biceps innan du kör rygg så att du är ganska trött i dem så att ryggmusklerna får göra arbetet. men ja det är normalt eftersom biceps är en synergist.

hm okaj, jo för sökte nämligen på typ, biceps, rygg, fel osv men hitta inget jag tyckte stämde in. Men tackar för tipset ska pröva köra biceps innan! :) Kör alltid det efter nämligen.

Sänk vikterna rejält i latsdraget och dra med ryggen. Prova bakom nacken också, om det
    inte känns obehagligt. Övning ger färdighet.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.