För stora ben men inte kropp

Home Forums Allmänt om gymträning För stora ben men inte kropp

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Vet inte om detta är rätt inlägg i rätt tråd men flytta gärna isåfall :)

Jag tränar tre dagar, alltså första rygg, biceps, andra dagen ben mage och tredje bröst, axlar, triceps. Fjärde dagen vilar och sen femte dagen kör jag igen med rygg och så igen hela tiden. Gå gärna in på min profil o se bilderna på mig nu efter fyra månaders träning. Kommer mina ben bli för stora men inte överkroppen. Eller träna rygg, biceps första dagen och andra dagen bröst, triceps, axlar och vila tredje och sen fjärde köra mitt schema nu ?

Tack

Definitionen av ”för stora ben” är det bara du som vet vad den innebär, sen tror jag inte att dina ben kommer växa markant mycket mer än resten av din kropp då du tränar dina muskelgrupper jämnt fördelat.

alltså de blir för stora och passar inte in på min kropp

tror du inbillar dig en massa bara, så länge du kan köpa byxor som inte är tre storlekar för stor i midjan så du kan dra dem över låren behöver du nog inte oroa dig :)

en bild kanske?

för stora ben,hade du hetat kai green eller tom platz så hade jag haft lite förståelse på varför du klagar,du måste nog lägga upp bild för att du ska få några konkreta svar.

Skulle vara bättre om du tog helkroppsbilder (ja, jag har kollat på dina bilder). Nej, dina ben kommer inte bli för stora – klart slut.

okej, tack :) bara inbilla mig då kanske men ska kötta på på gymmet :)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.