Home › Forums › Allmänt om gymträning › Förändra sin kropp
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 augusti, 2011 at 15:56 #52250Anonym anvandareMember9 augusti, 2011 at 15:56 #127811Anonym anvandareMember
Hej! Jag funderar på hur mycket man kan förändra sin kropp genom gymträning? Jag är helt normalviktig enligt alla riktlinjer och test som finns; är 171 cm lång och väger ca 64 kg. (morgonvikt): Problemet är att jag har väldigt smala ben och armar och fett på buk och rygg. När jag går ner i vikt så försvinner det lite fett på dessa områden men mest på armarna och benen där det verkligen inte behövs mindre fett. Har försökt att träna en del och jag lägger på mig muskler ganska snabbt på armarna och benen men resten händer det inte så mycket med. Börjar nu fundera på fettsugning för att bli kvitt problemet….men egentligen är jag ingen anhängare av plastikkirurgi och dessutom är det väldigt dyrt så jag önskar jag kunde angripa detta problem på ”normal” väg. Vad tror ni, är det möjligt att få bort fettet från problemområdena och ändå bygga muskler och få en mer proportionerlig kropp bara genom att träna hårt? Kan tillägga att jag är kvinna och 41 år.
Tack på förhand!
9 augusti, 2011 at 16:07 #127812Anonym anvandareMemberja herregud, det kanske inte går lika fort som plastikkirurgi men med nya levnadsvanor och träning så blir mycket mer än så bättre.
9 augusti, 2011 at 17:02 #127813Anonym anvandareMemberPlus att du kommer må bättre.
9 augusti, 2011 at 18:18 #127814Anonym anvandareMemberMen det du borde göra är att bli av med underhudsfettet genom att äta mindre kalorier och förbränna mera.
9 augusti, 2011 at 19:52 #127815Anonym anvandareMemberPlastikkirurgi löser ingenting, det är livsstilen du måste ändra på isåfall. Med ett bra upplägg av kost och träning och med tålamod så kommer fettet att minska även på dina ”problemområden”.
Största felet många gör är att de ger upp för tidigt. Vi kan inte välja varifrån kroppen ska ta fett när den väl börjar ta, men jag lovar dig att det kommer med tiden om du håller ut.
Om du känner dig osäker när det gäller vad som är lämpligt i kost- och träningsväg så råder jag dig att kontakta en personlig tränare eller någon annan kunnig i ämnet. Lycka till, och du – håll dig borta från kniven..10 augusti, 2011 at 13:19 #127816Anonym anvandareMemberTack för era tankar runt detta! Det uppskattas verkligen!
10 augusti, 2011 at 17:11 #127817Anonym anvandareMemberStyrketräna och gå ner i vikt så kommer du få bättre propotioner.
Läs deff guiden och sätt sen upp små delmål. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.