Forma Kroppen TV4

Home Forums Allmänt om gymträning Forma Kroppen TV4

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

Hittade ingen tr

Jag såg inte nämnda program. Det verkar dock inte som att han var någon större begåvning inom området…:D

Han blir ju poppis av samma anledning som alla andra inom omr

Well… vi f

Om jag inte missminner mig så har Schenkenberg verkligen lyckats med sina pecs…I form av lyckade inplantat! ;)

Det finns ju experter lite

olle wrote:
    Well… vi får väl hoppas att han inte säger åt folk att man kommer i form om man låter bli att gå på toa. Då lär väl en massa människor gå omkring och försöka hålla sig…

:emo-thumb Hahaha, ja det låter som en kommentar denna filur skulle kunna klämma ur sig.

Ofan, har han Schenkenberg implantat Vilken pajas.

Jag tycker bara det är lite läskigt att folk ”tillåts” få en sådan exponering där
    de kan utbilda folk till att dra på sig skador vid fel utövande och agerande. Tänk sedan på alla stekare som i detta ögonblick använder sin nyfunna kunskap och står och ”träffar översida/insida bröst” i cablecrossen ! :D :bb2: :D Det blir många timmar med på att dra i trådarna för att skapa den ”klyftan” isf..hahaha :emo-thumb

Mirre wrote:
    Om jag inte missminner mig så har Schenkenberg verkligen lyckats med sina pecs…I form av lyckade inplantat! ;)

hahaha….

de e inte ofta man ser plastpattar på en kille :p (tror jag iaf: )

s

Hiiiman wrote:
    HAHAHAH

hahaha..

Tigris wrote:
    tänk på vad det var för program forma kroppen, programledare Hans Viklund vad vet den lönnfete filmkritikern om träning?? förmodligen än mindre än vad han visste om film.

Lönnfet? Hey now, är det inte han som numera kallas Hans ”The Body” Wiklund i radio?:D (Det värsta är att jag inte skojar, har för mig att han är med i någon morgonshow och kallas så:))

Tigris wrote:
    tänk på vad det var för program forma kroppen, programledare Hans Viklund vad vet den lönnfete filmkritikern om träning?? förmodligen än mindre än vad han visste om film.

Någonting måste han väl göra rätt om han lyckas snärja till sig Emma Sjöberg (numra Wiklund…) :up:

Tigris wrote:

Hans Wiklund lönnfet? Nja, vet jag inte om man kan kalla honom ..
    [img=http://img.aftonbladet.se/halsa/0503/09/hanswiklund150.jpg]Dock var det Johan Pråmell som gjorde de kritiserade uttalandena om hur man kan/ska träna och inte Hans Wiklund som i programmet Forma Kroppen hade Elin Sundell som sin vapendragare och mentor i träningsförfarandena.[img=http://www.bk-sportsmag.se/bilder/jfvm99/fvm19_small.jpg]Numera är det ju dock Peter Siepen som är programledare där .. (på bild med Johan Pråmell)
    [img=http://www.mingel.se/bilder/%7B91C7A949-D8B1-4E6C-8F03-7C31B73784C6%7D_4.jpg]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.