Forskning gällande styrketräning, kost och mående bland universitetsstudenter.

Home Forums Allmänt om gymträning Forskning gällande styrketräning, kost och mående bland universitetsstudenter.

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej!

Jag går sista terminen på psykologprogrammet på universitetet och håller på med min D-uppsats. Då jag gillar styrketräning ville jag därför forska på något som har med ämnet att göra. Min forskning rör kost, mående och styrketräning. Du behöver ej styrketräna för att fylla i enkäten men du MÅSTE studera vid ett universitet.

Är det så att du själv inte går på universitetet vore jag ändå tacksam om du kunde sprida länken via exempelvis facebook eller be någon du vet studerar på universitet att fylla i enkäten. Den tar bara några minuter att fylla i, man förblir anonym och det skulle vara av stor vikt för min forskning. Enkäten samt information går att finna på:

http://www.oru.se/jps/kostochhalsa

Tack på förhand.

Besvarat och klart

Enkäten kommer endast att vara tillgänglig några dagar till innan min datasammanställning påbörjas. Hoppas därför att de som ej hunnit fylla i enkäten gör det.

Tack på förhand

Jaha, jag besvarade den nu… :P den fanns iaf fortfarande. Den var lite knepig att besvara eftersom min ”diet” är att äta mycket av allt, men inte för mycket skräpmat^^

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.