förstår inte varför!

Home Forums Allmänt om gymträning förstår inte varför!

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #514209
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Nej, folk tänker inte på att söka.
    Dock skall man läsa forumets regler innan man postar.

    Under Etikett:
    5. Sök innan du postar ny tråd
    Möjligheten att just ditt ämne kan ha diskuterats här tidigare är relativt stor. Använd därför sökfunktionen för att se om så är fallet.

    oj jag har inte heller tänkt på sökfunktion :/ tack för det tipset… är de ötrevliga vid ett svar, då jävlar ska de bara ha. Läste ett inlägg från en kille där det var en som bara fjantade sej istället för att ge fan i att svara :(

    #514210
    Danne3 wrote:
    oj jag har inte heller tänkt på sökfunktion :/ tack för det tipset… är de ötrevliga vid ett svar, då jävlar ska de bara ha. Läste ett inlägg från en kille där det var en som bara fjantade sej istället för att ge fan i att svara :(

    Svarar jag på en dum fråga brukar jag hålla mig till en motfråga där jag ifrågasätter hur dom tänkt.
    Men visst fan har jag dagar då jag är dryg, men oftast inte till nybörjare (hoppas jag) utan till dom som skriver mycket här.

    Angående reglerna så läste inte jag heller dom innan jag fick en varning för att jag lämnat prisuppgift. Men där har jag ju bara mig själv att skylla.

    #514211

    Jag själv har alltid tyckt att det är väldigt svårt att söka i forum. Blir ju alltid att varenda litet inlägg som innehåller just det ordet man söker dyker upp, vilket resulterar i MASSOR med trådar att kolla igenom :( Kanske en guide om hur man egentligen söker vore bra?

    #514212

    Beror ju på vad man är ute efter, Det vanlgiaste exempelt är ju Denna Gainer innehåller 2000 kcal ”WOW” men i grund och botten så är allt likadant,

    1gram kolhydrat = 4Kcal
    1gram protein = 4kcal
    1gram fett=9kcal,

    förstår du hur jag menar ? När du söker på ”extreme super Kcal Gainer” så är det bara en större dosering man tar, och därför hittar du den i vanliga ”gainer-pro tråden EX. För att svaret ges där bara att namnet på Gainern inte gör det.

    #514213
    Temeraire wrote:
    Jag själv har alltid tyckt att det är väldigt svårt att söka i forum. Blir ju alltid att varenda litet inlägg som innehåller just det ordet man söker dyker upp, vilket resulterar i MASSOR med trådar att kolla igenom :( Kanske en guide om hur man egentligen söker vore bra?

    Sök på rubrik istället för trådinnehåll

    Dvs.
    Gainer, sök på rubrik som innehåller gainer

    #514214
    otursmannen wrote:
    Man får ställa sig i mitten, Man ska kunna svara på frågor som är jätte lätta å enkla för vanligt gymfolk men ovetande för den nye medlemmen/Nybörjarn i gymmet,

    Samtidigt som det gång på gång kan vara jobbigt att svara på liknande trådar. .

    När det är så lätt att använda sökfunktionen :)

    Sant att de bör använda sökfunktionen, men att man ”gång på gång” måste svara i trådarna är väl… nja? Strunta bara i att svara istället?

    #514215
    leiflennart wrote:
    Sant att de bör använda sökfunktionen, men att man ”gång på gång” måste svara i trådarna är väl… nja? Strunta bara i att svara istället?

    Ja, du har så rätt. Är ju helt frivilligt att svara.
    Ska börja rapportera skitposter istället så slipper vi ha dom på forumet, är frågan alltför ”dum” borde det räknas som spam

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.