Försvarsmakten

Home Forums Allmänt om gymträning Försvarsmakten

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Hej,

Undrade bara en sak. Jag har ansökt mig till försvarsmakten och nu är det så att ifall jag kommer in, hur ser mina chanser ut till att fortsätta gymma? Är det någon som är med i försvarsmakten eller känner någon som vet något om detta? Jag älskar verkligen träning så det vore ju tråkigt att tacka nej till försvarsmakten om jag kommer in.

Tack på förhand!

det är inga problem

bara att gymma på, dom flesta regementerna brukar ha ett gym som man kan hänga i när tid finnes, det hade vi iaf ;)

Vet inte om de gäller rekryter men annars som anställd har du 3h i veckan som du kan nyttja för träning på arbetstid…

Annars är ju dom flesta kvällar lediga. Så bara att ösa på.

Epcon wrote:
    bara att gymma på, dom flesta regementerna brukar ha ett gym som man kan hänga i när tid finnes, det hade vi iaf ;)

Kan man inte köra kvällar efter arbetspassen eller hur var det för dig? Hur länge jobbade ni om dagarna och hur mycket tid fick man över för att kunna träna?

N4S wrote:
    Kan man inte köra kvällar efter arbetspassen eller hur var det för dig? Hur länge jobbade ni om dagarna och hur mycket tid fick man över för att kunna träna?

klart man kunde köra efter dagens arbete, oftast höll man på till 18-19 sen var man ledig efter det, lite olika beroende på vad man gjorde, men som sagt så kommer det antagligen inte va några större problem med att träna ska du se

Yrkessoldater får gymma på arbetstid.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.