- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Frågor om teknik
Hejsan måste kolla med er erfarna hur vida denna lutning på bänken som bilden visar är för lite när man ska göra sned bänkpress. Tänkte samtidigt även passa på att fråga vad ni tycker om upplägget att köra 2split schema där man kör bröst samma dag som ben, i mitt huvud låter det som man blandar ihop delarna lite men jag har säkert fel.
Du får nog helt enkelt ta och lägga upp bilden på nytt, den är både större än min skärm och på fel hål. Helt omöjligt att avgöra.
Bra idé nu ska vi se om det blir bättre och om någon kan radera bilden då jag tydligen inte kan det.
[img=http://edion.se/foto/bodyforum.png]
Jag brukar ha högre vinkel. Ett tips är att byta bänk för om man använder en sån där så lär man ju glida ner om man vinklar den mer.
jo det är det jag funderar på. men hur mycket mera lutad ska den egentligen avra föra tt det ska vara bra och inte ta bara på axlarna
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY