- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Från lat och fet till stark och rippad. behöver grundkurs av kunnig!
Sha!
jo, är i det stadiet då jag gottar mig i läsk, godis, mat och softande. menyn står för ca 2 L läsk per DAG samt fika, godis, fet mat, rökning osv.
håller jag på som jag gör nu så kommer jag garanterat få diabetes och annat inom snar framtid, vilket jag inte vill.
Tanken med detta är att den 1 januari sätta igång från inget till max. dvs bra kost, ingen dricka-godis-röning-pizza-mcdonalds och att börja träna ofta och hårt med strikt diet och planerng.
är väll normalbyggd igentigen men har dragit på mig lite bröst, lår, midja osv 17 år fyllda se en månad tillbaka.
vad föreslås? bort med fett, sedan träna? träna, sedan bort med fett? själva styrketräningen har jag inga problem med då jag har grejjat med det liiite tidigare samt har en del kompisar som gärna hjälper mig. det jag undrar över är hur jag går till väga för att ersätta fettet med muskler utan att tappa allt för mycket i vikt.
vid viktminskning:
vad äter man?
hur tränar man?
hur tänker man?
hur länge?
tror ni att det kan bli bra med något föreslaget fettförbränningschema som jag hoppas hitta i tråden snart tills jag känner att jag inte behöver tappa mer fett. vad är grunden till att gå ner i vikt utan att tappa alla muskler?
som sagt. jag kan inte det här med fettförbrnning och matlagning samt hur kroppen fungerar. jag hittade ingen bra forumdel som alla frågor passade i så blev här. säg gärna till om den flyttas!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY