- This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Friskis och svettis skövde?
Ja.. är det något att ha?!? tränar GÄRNA med fria vikter. Kör i dagsläget på IP dock så finns det ingen att träna med runt halv 12 på förmiddagar då jag jobbar ef.. Känner att jag behöver ha hjälp under mina tunga pass och överväger då att byta gym trots att det svider.. I stan får man pröjsa parkering.. Inget jag är sugen på snål som jag är
eller tips på annat? eller rent av nån som kan tänka sej träna förmiddag på IP?
absolut ingen som vet nåt om detta? eller skriver jag på fel ställe?
ehm.. är det så svårt att gå dit och titta hur det ser ut, eventuellt köra ett pass?
Nej. Ödslar dock gärna inte min tid på det om ingen gillar det..därav tog jag mig friheten att fråga
Har svårt att tro att det är någon som tränar runt 12 tiden på Friskis i stan. Tyvärr vet jag inte om det är ngt att ha, har inte vart där… Är inte parkeringen på commerce eller arenan gratis(eller nästan)?
danke! får nog bli å kika där ändå. Nej fanken. 10:- /timma.. 4 dar i veckan blir 2000 om året :S sinnessjukt
Skaffa moppe;)
mooohahhaha tack för en god idè snålfan på en moppe vacker syn..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY