Friskis och svettis skövde?

Home Forums Allmänt om gymträning Friskis och svettis skövde?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Ja.. är det något att ha?!? tränar GÄRNA med fria vikter. Kör i dagsläget på IP dock så finns det ingen att träna med runt halv 12 på förmiddagar då jag jobbar ef.. Känner att jag behöver ha hjälp under mina tunga pass och överväger då att byta gym trots att det svider.. I stan får man pröjsa parkering.. Inget jag är sugen på snål som jag är :D

eller tips på annat? eller rent av nån som kan tänka sej träna förmiddag på IP? :)

absolut ingen som vet nåt om detta? eller skriver jag på fel ställe?

ehm.. är det så svårt att gå dit och titta hur det ser ut, eventuellt köra ett pass?

Nej. Ödslar dock gärna inte min tid på det om ingen gillar det..därav tog jag mig friheten att fråga

Har svårt att tro att det är någon som tränar runt 12 tiden på Friskis i stan. Tyvärr vet jag inte om det är ngt att ha, har inte vart där… Är inte parkeringen på commerce eller arenan gratis(eller nästan)?

danke! får nog bli å kika där ändå. Nej fanken. 10:- /timma.. 4 dar i veckan blir 2000 om året :S sinnessjukt

Pois0n wrote:
    danke! får nog bli å kika där ändå. Nej fanken. 10:- /timma.. 4 dar i veckan blir 2000 om året :S sinnessjukt

Skaffa moppe;)

mooohahhaha :D tack för en god idè ;) snålfan på en moppe :) vacker syn..

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.