Gadda mig

Home Forums Allmänt om gymträning Gadda mig

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Ska snart gadda armen och tänkte höra hur länge jag ska vänta med gymet efter? Ska dit på onsdagen e det då ok att träna på måndagen efter?

Ja det är det.

Har gaddat mig på rygg, armar , bröst brukar vänta en dag och se är det bara att fortsätta att bygga :emo-thumb

tack för era svar

Jag hade nog väntat 3-4 dagar , det gjorde jag iaf , och mina blev inte sabbade ….

Jocke_J wrote:
    Ska snart gadda armen och tänkte höra hur länge jag ska vänta med gymet efter? Ska dit på onsdagen e det då ok att träna på måndagen efter?

Du ska tatuera dig, något som håller livet ut och kommer se jävligt bra ut livet ut om du sköter det rätt. Ett råd från någon som snart inte har mycket hud kvar att täcka är att vänta med träningen minst en vecka.

”Bla bla bla, han kan visst träna efter någon dag”.

Det kan du säkerligen men varför spendera pengar på något och chansa lite. Låt det läka, sköt den väl och ta träningen minst en vecka efter.

Good luck.

beror på var du gaddar dig. vila just den huddelen en v. resten kan tränas. men töj inte just den huden

Jag brukar ta en vilovecka i samband med gaddning och sen vila området där gadden sitter i ytterligare en vecka. Sen är det bara att köra på som vanligt igen!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.