Gainers

Home Forums Allmänt om gymträning Gainers

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

tja alla på forumet har två frågor.
    Hade tänkt köpa in lite gainer för att få upp vikten ytterliggare, står då mellan star nutrtion gainer pro på gymgrossisten eller body science gainer från mm sports, vilken tror ni är bäst om man har för mål att gå upp i vikt återhämtning?

Andra frågan är, tänkte önska mig julklapp presentkort på någon av dessa affärer, vilken skulle ni rekommendera mest? :)

Jag rekommenderar Serious Mass, 5455 g, som finns på gymgrossisten. Sen om du nu måste ha nått av dom du påstod så skulle jag tagit Gainer pro. Skulle även rekommendera ett presentkort på gymgrossisten. För att dom har ett större sortiment. Samt är leveransen jävligt snabb :P

Man behöver inte gainer för att träna eller gå upp i vikt.

Körde 3000kcal/dag Gainer Pro från GG och gick upp 15kg på 3månader samt en jäkla massa mat. Träningen gick jävligt bra och ökade mycket i vikterna på gymmet. Det var som smal nybörjare i gymmet.

Idag handlar jag dock bara från MM sports då jag tycker deras Protein pulver är bättre.

Body Science är ju kända för deras bra kvalité med billiga priser. Det skiljer inte mycket de båda åt vad gäller innehåll, men Body Science är något billigare, och har möjligtvis kanske bättre saker i sig. Eller?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.