- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Göra nått åt det, går det ens ?
Tjenare, tog idag lite kort när jag spände ut latsen, väger förövrigt cirka 73-74kg, inte smal, inte tjock, normal typ.. men här kommer problemet, när jag spände ut latsen, så såg jag på kortet något som verkligen gjorde mig rädd, tänk er någon som har anorexia, så såg min rygg ut i stort sett.. ändå tränar jag rygg kontinuerligt, framsidan är jag lite ”mullig”, dvs. har lite magen, men inte direkt smal, men det är bara på magen jag har fett, armarna är pinnsmala, låren är rippade som aldrig förr, ryggen är äcklig osv.. vafan gör jag för fel? tränar allt kontinuerligt. Äter jag fel eller vafan äre frågan om?
Bulk eller deff? Räkna kalorier, kolla upp formen på ryggövningarna. Tränar du bakre axlar nått? De har gett mig en betydligt bättre rygg. Typ reversed flyes och face pulls.
Att lägga på sig mer underhudsfett på vissa ställen har inte att göra med vad man äter, utan gener. Vissa lägger lätt på sig fett på magen, andra på rumpa eller lår, osv. Och det är oftast stället man lägger på sig fett lättast som man har svårast att bli av med det.
edamber: ja varje gång jag kör rygg å varje gång jag kör axlar kör jag bakre axlar. Tränar bra tycker jag.
King Grub, så man kan inte göra nått åt det? eller ska jag lägga mer energi åt att springa också kanske?
Har du ingen bild så vi kan se vad du menar?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY