Home › Forums › Allmänt om gymträning › Grymt inspirerad nu…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 november, 2005 at 17:11 #96456Anonym anvandareMember21 november, 2005 at 17:11 #1059142Anonym anvandareMember
Har tränat seriöst i ca. 8 år nu, till en början fanatiskt ihop med likasinnade kompisar sedan lite mer up & downperiodiskt. Ibland är det ganska kul att träna och ibland ”pinar” man sig igenom några snabba pass för att få det gjort.
Dom senaste månaderna har det dock varit superkul att gå till gymmet. Jag kör stenhårt och längtar direkt till nästa pass. Konstigt att det kan bli så. Tänkte utnyttja det till att försöka packa på några kilo muskler till som man kan hålla sen även om man tappar gnistan framåt sommaren eller så. :p
Ville bara berätta det…….:up:
21 november, 2005 at 17:40 #1059143Anonym anvandareMemberGlenn K wrote:Har tränat seriöst i ca. 8 år nu, till en början fanatiskt ihop med likasinnade kompisar sedan lite mer up & downperiodiskt. Ibland är det ganska kul att träna och ibland ”pinar” man sig igenom några snabba pass för att få det gjort.Dom senaste månaderna har det dock varit superkul att gå till gymmet. Jag kör stenhårt och längtar direkt till nästa pass. Konstigt att det kan bli så. Tänkte utnyttja det till att försöka packa på några kilo muskler till som man kan hålla sen även om man tappar gnistan framåt sommaren eller så. :p
Bra! Jag kan bara gratta:D Känner lite lika dant, även om jag bara e 17 o har tränat ”seriöst” nåt år:P Men det bli extra kul för mig bara för en riktig pingla har börjat på min kickboxning, Haha:o Och till gymmet går jag med kompisar:P
Lycka till med träningen:D
//
Tomas21 november, 2005 at 17:58 #1059144Anonym anvandareMemberKul! Är inne i en liknande period. Har haft svårt att motivera mig till träning sen jag la av med elitidrotten för några år sen. Har haft svårt att vänja mig vid tanken att träna bara för att må bra och inte bara för att kunna bli bättre och starkare inom sin idrott. Men nu har jag lyckats hålla intresset och kontiniuteten uppe och hoppas och tror att detta kommer ge resultat!
Lycka till med träningen.21 november, 2005 at 23:25 #1059145Anonym anvandareMemberGlenn K wrote:Har tränat seriöst i ca. 8 år nu, till en början fanatiskt ihop med likasinnade kompisar sedan lite mer up & downperiodiskt. Ibland är det ganska kul att träna och ibland ”pinar” man sig igenom några snabba pass för att få det gjort.Dom senaste månaderna har det dock varit superkul att gå till gymmet. Jag kör stenhårt och längtar direkt till nästa pass. Konstigt att det kan bli så. Tänkte utnyttja det till att försöka packa på några kilo muskler till som man kan hålla sen även om man tappar gnistan framåt sommaren eller så. :p
Kul att höra! Då är vi i fas :emo-thumb
Kör hårt och lycka till!!!22 november, 2005 at 10:19 #1059146Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Det enda negativa är att du får svårt att koncentrera dig, samt att om/när vännerna/puman slutar så gör du lika så !Needå Så pass inne i det nu att jag klarar det med/utan Puman/vänerna.
Bara det att det genast blev lite roligare när hon kom:P Det är absolut inte tråkit annars…/
Tomas -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.