Gym i Göteborg

Home Forums Allmänt om gymträning Gym i Göteborg

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #537153
    hejsvejs55 wrote:
    Enklaste valet (bor 5 min ifrån vasastan med gångpromenad)
    Sats gym i Landala som ligger bara 5 minuter uppförsbacke från Vasa.

    Grym service, alltid roliga tävlingar, erbjudanden etc, och en riktigt fräsch anläggning med tillgång till mycket! Dessutom får man ett Valhalla sim årskort för att simma vid köp på sats.
    Fett värt då det bara ligger 15 min ifrån med spårvagn.

    Kan varmt rekomendera sats, provträna där vetja så fåru se :)
    Positiva människor där uppe :)

    Dyrt och inga vikter att tala om. Opersonligt gym, gäller hela den kedjan.

    Han sökte efter ett gym!!!

    EXhale, om jag vore han.

    #537154
    Samir wrote:
    Bra benrum 3 knäböjsställniongar varav två med safety rack.

    Det används inte av tapout, tror jag ? :P

    #537155

    Ett tips kan ju vara att, istället för att be andra välja vilket gym du trivs bäst på, ta med hjälp utav Eniro t.ex. reda på vilka gym som finns i närheten. Testa dem under en vecka. Välj sedan det du trivs bäst på.

    #537156
    Samir wrote:
    Du skojjar ? ?

    Alltså jag kan varmt rekommendera att köpa ett regionskort på sportlife så har du ju möjlighet att träna även på expressanläggningarna när de andra är stängda.

    Sportlife Backaplan är det gymmet jag tycker är bäst i stan. En del byggare, många snygga brudar och en jävla massa motionärer och andra seriöst tränande.

    Hantlar till 55kg och bra utbud både på maskiner och fria vikter. Bra benrum 3 knäböjsställniongar varav två med safety rack.

    Men håll dig borta från stig center

    Håller med! Trångt så in i helvete vid hantlarna. Däremot måste jag säga Almedal och Frölunda med.

    #537157
    Anders90 wrote:
    Det används inte av tapout, tror jag ? :P

    Har börjat böjja lite nu :) haha, dock inte uppe på dina vikter än Anders 😮

    #537158
    hejsvejs55 wrote:
    Måhända att jag kan tänka mig att dopa mig, polarn har ju tillgång till det, men bara för det behöver jag inte trivas i miljön. Vare sig jag vill bli bodybuilder eller inte så vill man ha en mysig varm miljö. Inte steril svettig med bb som kastar stångar överallt ;D

    Skulle inte jag valt, Sats är ett bra gym. Polarn tar ju 150 i bänk, 350 benpress etc och han trivs toppen på Sats. Finns gott om vikter kvar för progression. Inte opersonligt på minsta sätt. Du blir ihågkommen och hälsad på med ditt namn varje gång du kommer dit. Mest personliga gymmet skulle jag vilja säga.
    Alla rykten om sats kan dra åt skogen tills dem satt foten i Landala o bekräftat detta. Valhalla sats suger röv men Landala äger!

    Vad i helvete? Det du säger är alltså; för att vara bodybuilder, så måste man dopa sig? Har jag missat något elementärt när jag läste Bodybuildings Tio Budord?

    #537159
    hejsvejs55 wrote:

    Polarn tar ju 150 i bänk, 350 benpress

    Skojar du brushan!? TAR HAN VERKLIGEN 350 I BENPRESS!!!? Fiifan, det där är respekt så det sticker mig i ögonen. Kan man skåda denna monsturösa megabiff som verkligen tar 350 i benpress? Aldrig sett någon ens vara i närheten av dom vikterna och speciellt inte i en övning som benpress som man inte alls kan fuska på något sätt. Vinklarna och djupet spelar ju ingen roll i just denna övning så det är helt klart imponerande!

    #537160

    Skulle inte jag valt, Sats är ett bra gym. Polarn tar ju 150 i bänk, 350 benpress etc och han trivs toppen på Sats. Finns gott om vikter kvar för progression. Inte opersonligt på minsta sätt. Du blir ihågkommen och hälsad på med ditt namn varje gång du kommer dit. Mest personliga gymmet skulle jag vilja säga.
    Alla rykten om sats kan dra åt skogen tills dem satt foten i Landala o bekräftat detta. Valhalla sats suger röv men Landala äger![/QUOTE]

    WOW 150 kg……:ike:…….För att göra saken lättare,jag är intresserad av ett gym där inte folk bryr sig om hur man ser ut och där viktskrammel inte ger blickar från 1000 håll från folk i pannband och trikåer,så SATS är väl inte att tänka på,gärna hantelavdelning storlek xxl. Vilka alternativ finns då kvar alla gbgare :) ?

    mvh

    #537161

    Tapout.

    Dessa är nog de du skall hålla dig till som läget är här i Göteborg
    Exhale, Sportlife Backaplan, Life majorna. Och snart även Irene Anderssens gym i Majorna(nya saker på ingång där.)

    #537162
    hejsvejs55 wrote:
    Måhända att jag kan tänka mig att dopa mig, polarn har ju tillgång till det, men bara för det behöver jag inte trivas i miljön. Vare sig jag vill bli bodybuilder eller inte så vill man ha en mysig varm miljö. Inte steril svettig med bb som kastar stångar överallt ;D

    Skulle inte jag valt, Sats är ett bra gym. Polarn tar ju 150 i bänk, 350 benpress etc och han trivs toppen på Sats. Finns gott om vikter kvar för progression. Inte opersonligt på minsta sätt. Du blir ihågkommen och hälsad på med ditt namn varje gång du kommer dit. Mest personliga gymmet skulle jag vilja säga.
    Alla rykten om sats kan dra åt skogen tills dem satt foten i Landala o bekräftat detta. Valhalla sats suger röv men Landala äger!

    Hahaha. Tack för att du förgyller forumet!:D
    Jag har varit på Sats Landala. Att kalla det gym, öh
    Och de vikterna impar inte på nån, det kan jag lova dig. DE ÄR INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kör på ett riktigt gym så kommer ni/du skita på dig/er.

    Du har tidigare sagt att du vill se ut som Arnold S. Isåfall förstår jag inte detta:
    Måhända att jag kan tänka mig att dopa mig, polarn har ju tillgång till det, men bara för det behöver jag inte trivas i miljön. Vare sig jag vill bli bodybuilder eller inte så vill man ha en mysig varm miljö. Inte steril svettig med bb som kastar stångar överallt.

    Du är både emot och inte. KAMMA DIG NU!

    #537163
    hejsvejs55 wrote:
    Måhända att jag kan tänka mig att dopa mig, polarn har ju tillgång till det, men bara för det behöver jag inte trivas i miljön. Vare sig jag vill bli bodybuilder eller inte så vill man ha en mysig varm miljö. Inte steril svettig med bb som kastar stångar överallt ;D

    : Varför skriver du sådant?

    #537164
    Pontus_H wrote:
    : Varför skriver du sådant?

    Det kan jag svara på.
    He is brain dead!

    Det är bara ta honom med en nypa salt. Han är underhållande men visst, det kan bli lite mycket.

    #537165
    hejsvejs55 wrote:
    Måhända att jag kan tänka mig att dopa mig, polarn har ju tillgång till det, men bara för det behöver jag inte trivas i miljön. Vare sig jag vill bli bodybuilder eller inte så vill man ha en mysig varm miljö. Inte steril svettig med bb som kastar stångar överallt ;D

    Skulle inte jag valt, Sats är ett bra gym. Polarn tar ju 150 i bänk, 350 benpress etc och han trivs toppen på Sats. Finns gott om vikter kvar för progression. Inte opersonligt på minsta sätt. Du blir ihågkommen och hälsad på med ditt namn varje gång du kommer dit. Mest personliga gymmet skulle jag vilja säga.
    Alla rykten om sats kan dra åt skogen tills dem satt foten i Landala o bekräftat detta. Valhalla sats suger röv men Landala äger!

    ”polarn” hit och polarn dit. Dopa dig vill du göra också. Bra där.

    Du är på riktigt den mest efterblivne skribenten detta forum har.

    #537166
    hejsvejs55 wrote:
    haha ok så du lyfter 45kg hantel piece of cake?
    annars är du välkommen tillbaka till landala så kan du sluta gnälla ;)

    Jag vill bli bodybuilder. Men i fräscha och trevliga lokaler som i Landala.

    45 kg!!11??? Det går fan inte att köra i någon övning. ER DU ÖVERMENSKLIG ÄLER?!+

    #537167
    Mjao wrote:
    45 kg!!11??? Det går fan inte att köra i någon övning. ER DU ÖVERMENSKLIG ÄLER?!+

    Visst fan kan man det men absolut inte han. Att ta 350 i benpress är inte heller något märkvärdigt som han vill framstå. Som jag tidigare skrev: He is Braindead:D

    Nä, nu får vi lägga av att trycke ner mister Optimal som inte gillar byggare fast vill tro att han är en sådan själv.

    Back to Topic nu.

    TRor att gymmen som vi nämnt kan passa. Bara för han att testa.
    Tapout: tycker du skall känna på dessa. Tror exhale är passar med tanke på närheten till Vasa.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.