Gym i Lund?

Home Forums Allmänt om gymträning Gym i Lund?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    soleus wrote:
    Skall flytta från Gbg till Lund och undrar vart man kan träna där.I Gbg tränade jag på exhale senast,så ett liknande gym vore kalas om man hittade

Det finns väl två alternativ egentligen. Gerdahallen är störst och billig för studenter, men det är extremt mycket folk vid kvällstider så inget direkt alternativ för oss som jobbar. Andra alternativet är fitness24seven plus mitt i stan, ett riktigt schysst gym av vad jag sett men det är bra mycket dyrare. Tänkte själv byta till det efter nyår.

Sen finns det även ett vanligt fitness24seven gym som är lite billigare, men har klaustrofobiska lokaler och ingen airconditioning.

soleus wrote:
    Skall flytta från Gbg till Lund och undrar vart man kan träna där.I Gbg tränade jag på exhale senast,så ett liknande gym vore kalas om man hittade

Är nyfiken, Lund, för att studera elr?

/M

Tjena ! Bor och jobbar själv i Lund men tränar i löddeköpinge som ligger 1.3mil från Lund.Gymmet heter x-act Gym och även x-act Team både tränar där och tävlar för gymmet.Det är ett andelsgym och kostar 3000:- årsavgift och andel,sen blir det 1500:- om året, du kan träna 24 timmar om dygnet,du har ett eget kort och en egen kod.Har tränat på många ställe runt skåne..sverige men detta slår allt, stämningen,allt runt omkring hela atmosfären, alla går in för det och det är så kul att se. Om nu Lund ändå är alternativ 1 för dej så finns där bollhuset som kostar 900:- för ett år, har själv kört styrkelyft där i 4 år , dom har allt basic du behöver, nästa steg blir ATL (VIKTORIAHALLEN) kostar 1750-2000 för ett årskort, även där har dom allt du behöver, sen gerdahallen är helt okej…MEN alltid så mycket folk så du kan aldrig planera träningen, du får kolla runt och prova träna på alla ställe innan du köper ett kort. Gott slut o gott nytt år Mvh Jimmy :up:

soleus wrote:
    Tack för era svar,nu fick man en hel del o tänka på men det ska bli kul och prova sig fram.Jimmy X-act låter ju helt klart mkt attraktivt så det kommer jag undersöka efterhand,iförsta hand kollar jag nog de mest närliggande alt, kanske vi ses där xavier.Bateman ja det gäller studier.Tack ska ni ha för hjälpen och hoppas vi stöter på varandra ngn gång framöver

Du är välkommen till ett riktigt hardcoregym!

Vad f

Arne Persson wrote:
    Du är välkommen till ett riktigt hardcoregym!

bahh på x-act scottcurlar man ju bara 42,5kg’s hantlar:D

yip_man wrote:
    bahh på x-act scottcurlar man ju bara 42,5kg’s hantlar:D

Jaaa…… som uppvärmning!;)

soleus wrote:
    Arne,Tack så mkt,ser fram emot ett besök.Ubi wan,inga naturorienterade studier här,det blir humaniora.Gott slut och ett gott nytt år till er alla!!!!

En hel del av de instutitionerna ligger visserligen också nära gerdahallen. Dock inte alla.

Välkommen hit hur som helst!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.