Gym+Protein på Koh Samui i Thailand

Home Forums Allmänt om gymträning Gym+Protein på Koh Samui i Thailand

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hej!
    Jag åker nu i juli iväg till Koh Samui i Thailand och kommer befinna mig där i 2 veckor. Har hört att det ska finnas ett par gym såsom World Gym, Lamai Gym, Ultra Bodies Gym m.m

Är det någon som varit där? Kan man köpa ex. 10 dagarskort?
    Är det dyrt att gymma på Koh Samui?
    Finns det att köpa proteinpulver eller kan man ta med sig på flyget?

agronberg wrote:
    Hej!
    Jag åker nu i juli iväg till Koh Samui i Thailand och kommer befinna mig där i 2 veckor. Har hört att det ska finnas ett par gym såsom World Gym, Lamai Gym, Ultra Bodies Gym m.m

Är det någon som varit där? Kan man köpa ex. 10 dagarskort?
    Är det dyrt att gymma på Koh Samui?
    Finns det att köpa proteinpulver eller kan man ta med sig på flyget?

Det bästa gymmet är lätt world gym där! Det är ju inte direkt tiptop i utrustning etc men lätt det bästa på ön.. Tror en gång kostar mellan 200- 350 baht och billigare om man löser en vecka. Köp INTE proteinpulver där.. Svindyrt plus att det smakar inte så gott.. Måste du så ta med dig istället. Det bästa är dock om proteinpulvret är oöppnat och förseglat och att du inte har det i handbagaget..
    Mvh
    sebastian

:)Jag har för mig att man kunde köpa en proteindrink på world class, för en billig peng. Men jag kanske minns fel, var några år sen.

Zebaztian wrote:
    Det bästa gymmet är lätt world gym där! Det är ju inte direkt tiptop i utrustning etc men lätt det bästa på ön.. Tror en gång kostar mellan 200- 350 baht och billigare om man löser en vecka. Köp INTE proteinpulver där.. Svindyrt plus att det smakar inte så gott.. Måste du så ta med dig istället. Det bästa är dock om proteinpulvret är oöppnat och förseglat och att du inte har det i handbagaget..
    Mvh
    sebastian

Okej. Ja, har läst om det gymmet & kollat videos. Verkar luta åt det hållet!
    Så det är OK att ha oöppnat whey-100 i det incheckade bagaget utan problem? Vet du hur det är ang. Kreatin?

Skulle inte ta med mig kreatin och dyl, kolla tullen innan avgång. De flesta länder har andra regler gällande medhav-/medtagning.

[http://www.facebook.com/group.php?gid=64924222904]

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.