Har du tuttar?

Home Forums Allmänt om gymträning Har du tuttar?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 102 total)
  • Author

Tjenixen!

Jag har lite problem med att komma åt insidan av tuttarna/brösten.
    Någon som har något förslag på en övning som tar just där? ;)

Nej nej nej, starta inte en s

Finns de o läsa någonstans?
    Kan ju vara så att jag missat en föregående tråd då jag ganska nyligen blev medlem i detta forum?

Jag tvingade dock ingen om svar..

Blomstrom wrote:
    Tjenixen!

Plastikkirurgi?

Svaret

Gott!

Tack för ett svar! :emo-thumb

Blomstrom wrote:
    Tjenixen!

Det går inte. Det är helt och hållet genetiskt hur mycket inre bröst du har. Det du kan göra är att träna så att brösten blir större.

Jacksatan wrote:
    Det går inte. Det är helt och hållet genetiskt hur mycket inre bröst du har. Det du kan göra är att träna så att brösten blir större.

Precis!! å de gör man bäst genom å lära sej koppla ut axlarna så mycke som möjligt,men de vet väll alla:emo-thumb

Jag f

Finns säkerligen någon övning och speciell vinkel
    som gör att man kan komma åt de olika delarna
    mer eller mindre.

Kolla på [www.exrx.net] efter lite olika bröstövningar
    samt vart de ”tar” mest.

trasan wrote:
    Jag förundras varenda gång, här sitter Pär-ivar 22 år och är tvärsäker på att man inte kan träna mer på ut- eller insidan av bröst. Sen har vi de flesta proffsen som påstår sig kunna träffa insida/utsida av bröst.

Till och med Milos påstår sig kunna träffa insida bröst, och jag menar hitta nån mer respekterad person inom bodybuilding är nog svårt… Jag tror att man kan träffa insida bröst, jag kan inte se hur så många proffs kan vara helt ute o cykla..

Jag menar självklart inte att man kan forma en muskel. Men jag har sett en hel del där Milos förklarar hur bröstet är uppbyggt och det han säger låter vääääldigt vettigt!

Muskelfibrerna går horisontelt och det går därför inte förstora upp den innersta delen mer än den yttersta. Men lita på proffsen :nerd-tb:

Vernan wrote:
    Muskelfibrerna går horisontelt och det går därför inte förstora upp den innersta delen mer än den yttersta. Men lita på proffsen :nerd-tb:

Milos menar att muskelfibrerna äver ligger på rad efter varandra och på så vis kan man träffa inre bröst.

Det

trasan wrote:
    Milos menar att muskelfibrerna
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.