Home › Forums › Allmänt om gymträning › Har du tuttar?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2006 at 10:22 #1043522Anonym anvandareMembertrasan wrote:Jag f30 januari, 2006 at 14:36 #1043523Anonym anvandareMembernumero1 wrote:Alla som har studerat lite anatomi inser det bissara i det du skriver
Mycket möjligt..
30 januari, 2006 at 15:21 #1043524Anonym anvandareMemberMin teori har alltid varit att man inte kan g
30 januari, 2006 at 18:00 #1043525Anonym anvandareMemberArne dina kloka ord behövs nog här:worship:
30 januari, 2006 at 18:33 #1043526Anonym anvandareMemberbigbulka wrote:Arne dina kloka ord behövs nog här:worship:eller kingGrub
30 januari, 2006 at 21:29 #1043527Anonym anvandareMemberFörklara då. Jag är väldigt intresserad av att höra. Sen har jag för övrigt inte hört ett enda proffs som talat om att kunna prickskjuta insida bröst. Så vilka proffs syftar du på?
trasan wrote:Jag förundras varenda gång, här sitter Pär-ivar 22 år och är tvärsäker på att man inte kan träna mer på ut- eller insidan av bröst. Sen har vi de flesta proffsen som påstår sig kunna träffa insida/utsida av bröst.Till och med Milos påstår sig kunna träffa insida bröst, och jag menar hitta nån mer respekterad person inom bodybuilding är nog svårt… Jag tror att man kan träffa insida bröst, jag kan inte se hur så många proffs kan vara helt ute o cykla..
Jag menar självklart inte att man kan forma en muskel. Men jag har sett en hel del där Milos förklarar hur bröstet är uppbyggt och det han säger låter vääääldigt vettigt!
30 januari, 2006 at 22:40 #1043528Anonym anvandareMemberJag är inte så kunnig när det gäller muskelfibrer etc
men tänkte på en sak innan idag. Om man bara kör en
viss del av en komplett repetion, låt oss säga sista biten
eller första biten, kan inte det påverka hur långt in
respektive långt ut på bröstet som får jobba
hårdast ?31 januari, 2006 at 08:49 #1043529Anonym anvandareMemberHur skulle man kunna träna utsida/insida när det är en muskel ??
Över och under är en annan sak.
Jag hoppas bilderna talar för sig själv.31 januari, 2006 at 11:27 #1043530Anonym anvandareMemberF
31 januari, 2006 at 23:28 #1043531Anonym anvandareMembertrasan wrote:Mycket möjligt..Sluta skäm ut dig nu, det blir pinsamt…
31 januari, 2006 at 23:32 #1043532Anonym anvandareMemberBjörn Ö wrote:För mig personligen så tycker jag att Pec-decken fungerar bra att aktivera insidan på bröstet, dock så är det alldeles för många som har för mycket vikt vilket innebär att de trycker in vikterna med armarna istället för att köra med rätt muskelgrupp, Så använd en lägre vikt och tryck med bröstet samt spänn brösten i bottenläget innan det är dags för en till reps, så ska du se att insidan börjar växa.*suck*
En sista gång… vad Milos Sarcev eller någon annan säger är inte av betydelse för karln har inte studerat anatomi. Det finns INGEN som har någonsomhelst koll på anatomi påstår att man kan träna insida bröst eller utsida bröst mer. Däremot är bröst en solfjädersmuskel vilket gör att undre och övre går att träna mer eller mindre.1 februari, 2006 at 00:25 #1043533Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:*suck*
En sista gång… vad Milos Sarcev eller någon annan säger är inte av betydelse för karln har inte studerat anatomi. Det finns INGEN som har någonsomhelst koll på anatomi påstår att man kan träna insida bröst eller utsida bröst mer. Däremot är bröst en solfjädersmuskel vilket gör att undre och övre går att träna mer eller mindre.Det roliga är att att han antagligen började träna redan innan du var född. Han var av världens bästa byggare. Numera hjälper han flertalet proffs. Men det komiska är att du som är en åttondel av hans storlek och kunskap tvärtsäkert kan mer om anatomi än honom?……… lr inte…
1 februari, 2006 at 09:43 #1043534Anonym anvandareMemberDet kan bara vara milos tr
1 februari, 2006 at 09:55 #1043535Anonym anvandareMembertrasan wrote:Det roliga är att att han antagligen började träna redan innan du var född. Han var av världens bästa byggare. Numera hjälper han flertalet proffs. Men det komiska är att du som är en åttondel av hans storlek och kunskap tvärtsäkert kan mer om anatomi än honom?……… lr inte…På vilket sätt hör hans kunskaper om anatomi ihop med hans kunskap för att bygga muskler? Du behöver kunna lyfta en viktjävel samt kunna kost och prepp. Jag kan inte anatomi personligen, däremot har jag pratat med folk som är väl insatta i ämnet och även sjukgymnaster t ex.
Argumentet att den som är störst kan mest är ju så patetiskt att jag inte ens kommenterar det ytterligare. Du har ju mindre muskler än mig, så vad fan kan du om träning överhuvudtaget?1 februari, 2006 at 10:14 #1043536Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:På vilket sätt hör hans kunskaper om anatomi ihop med hans kunskap för att bygga muskler? Du behöver kunna lyfta en viktjävel samt kunna kost och prepp. Jag kan inte anatomi personligen, däremot har jag pratat med folk som är väl insatta i ämnet och även sjukgymnaster t ex.
Argumentet att den som är störst kan mest är ju så patetiskt att jag inte ens kommenterar det ytterligare. Du har ju mindre muskler än mig, så vad fan kan du om träning överhuvudtaget?Och där vann Jackie-boy på knock out!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.