har ingen lust längre :(

Home Forums Allmänt om gymträning har ingen lust längre :(

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

har ingen lust till att gå och gymma längre … :( är det bara gå till gymmet och köra på endå eller ska man skita i det och vänta tills man får lusten tillbaks ? har väntat 1 vecka men inget har hänt ,…

8 gånger av 10 är det lust. De andra två är plikt. Vänta inte på lusten. Tillbaka till gymet och gör din plikt. ;-)

okej , tack för hjälpen ! :D

Hehe 8 av 10 är det ”lust”. Många jäntor på ditt gym?

Jag har haft lite berg o dalbana senaste året, vad som slutligen fick mig att komma tillbaks var nog längtan efter den där känslan av att vara sitt bästa. Att inte behöva möta kommentarer om att fan har du slutat träna osv, hatar den biten… Mitt råd till dig är att prova vara utan gymmet ett tag men sköt ändå kosten hyfsat, till slut kommer du känna suget igen.

randizze wrote:
    har ingen lust till att gå och gymma längre … :( är det bara gå till gymmet och köra på endå eller ska man skita i det och vänta tills man får lusten tillbaks ? har väntat 1 vecka men inget har hänt ,…

Byt träningsschema.

jag har varit sjuk nu och det ända jag längtar tbx till är gymmet !! goes insane !!

Mitt tips är att bara gå till gymmet och köra det som du tycker är absolut roligast, så brukar jag göra när det är en tung period med motivationen.

okej , alla tack för hjälpen !

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.