Home › Forums › Allmänt om gymträning › Har jag Gynekomasti?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2005 at 15:27 #95923Anonym anvandareMember20 december, 2005 at 15:27 #1053594Anonym anvandareMember
Hej!
Läste en tråd här på forument för nån vecka sen:
[http://forum.body.se/showthread.php?t=1391]Hur ser gynekomasti ut? Ja upplevde själv att mina bröstvårtor ”växte” lite i puberteten men brydde mig aldrig om det nått nämvärt. Sen en tid tillbaka har ja tyckt att dom växt ”ytterliggare” lite. Känns även som det kliar lite omkring, men om detta är en fix idé för att jag gått och tänkt på det vet jag inte. Jag har under det senaste året lagt på mig något kilo fett. Kan detta spela in?
Kan gynekomasti komma tillbaka efter puberteten, tex när man är nån stans mellan 20 och 30? Kan ”min” gynekomasti lägga sig trots att min pubertet är passerad?
Jag lägger upp några bilder så får ni ta ställning.
Kan tillägga att jag inte använt mig av någon doping.
20 december, 2005 at 16:35 #1053595Anonym anvandareMemberGå till en läkare om du inte redan har gjort det!
21 december, 2005 at 11:38 #1053596Anonym anvandareMemberpollok wrote:Hej!Läste en tråd här på forument för nån vecka sen:
[http://forum.body.se/showthread.php?t=1391]Hur ser gynekomasti ut? Ja upplevde själv att mina bröstvårtor ”växte” lite i puberteten men brydde mig aldrig om det nått nämvärt. Sen en tid tillbaka har ja tyckt att dom växt ”ytterliggare” lite. Känns även som det kliar lite omkring, men om detta är en fix idé för att jag gått och tänkt på det vet jag inte. Jag har under det senaste året lagt på mig något kilo fett. Kan detta spela in?
Kan gynekomasti komma tillbaka efter puberteten, tex när man är nån stans mellan 20 och 30? Kan ”min” gynekomasti lägga sig trots att min pubertet är passerad?
Jag lägger upp några bilder så får ni ta ställning.
Kan tillägga att jag inte använt mig av någon doping.
Du kan sova gott grabben,bitch-titts gör skit ont(har jag hört)å de känns tydligt.Att vissa får lite hängtuttar när man lägger på sej fet e mer genetiskt.Å har du inte dopat dej e de nog hur lugnt som helst.Men e du super- nojig får du väll låta doktorn kolla
21 december, 2005 at 11:54 #1053597Anonym anvandareMemberSkulle inte ens besvära mig med att kalla din bröst för gyno!!
Kolla upp det, så du får se hur det ser ut, så kanske du ändrar din åsikt!?
Nu snackar vi ”man-boobs”! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.