Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hårda Slag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 februari, 2006 at 23:46 #1042307Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Synd att vi inte har varit och tälvat på samma mästerskap runt om i landet då…undrar varför :whistle:
Sedan är jag inte oseriös bara för att jag inte vill uppmuntra folk som inte ger en bra anledning, till att slåss..
Men visst, jag är okunnig och jag vet inte vad jag talar om…Det löser sig säkert…. :worship: :worship:
Kunnig kanske men det har du ingen nytta av för att du är så spydig. (jag tolkar det så)… Men jag vet inte hur du kopplar en seriös fråga om hårdare slag (inom kampsportsammanhang, som det senare framgick) med ”bra anledning till att slåss” OM du anser att Styrkeövningar för bättre slag är BRA ANLEDNING ATT SLÅSS undrar jag lite vem som är bakomflötet… Men men du värkar vara lika fördomsfull mot kampsport som våran köra Bosse… Men det är en annan femma….Bara för man upplyser om övningar betyder det inte att man skall bli nästa kungen av kungsan.. Visst kan man fråga sin tränare.. Men då tycker jag varenda j*vel på forumet som har en fråga skall kilaiväg o fråga ngn instruktör eller liknande.. så slipper vi massa frågor på forum. Det har varit en del seriösa och bra svar i denn här tråden. Det är skojj och nu kan alla som undrar samma sak ta del av svaren som ges.. sen kan man även fråga sin instruktör. Men om du är så duktig som du hävdar borde du veta att man inte skall förlita sig blint på vad en enda person säger. Då är forum ett bra sätt att få flera svar occh solla fram det klokaste.. Jag undrar helt seriöst vad som gör det så himmla jobbigt för dig att bara svara på frågan eftersom du värkar besitta kunskapen. Jag tycker att det är så himla tråkigt att kampsport än idag är så himla tabu.. Visst är man en idiot om man tränar kampsport? Eller visst är man en idiot om man undrar ngt som har med det att göra?.. AUTOMATISKT skall man dra ut på krogen o slåss.. Sen tror jag heller inte att man specielt bra kan uppmuntra folk till att ”slåss” om man skriver om STYRKEÖVNINGAR som ger EXPLOSIVITET i syffte att slå hårdare.. Men visst.. DU är jätte kunnig kan du inte dela med dig av din vishet då.. Upplys oss nybörjare hur man effektivt (efektivare än det traditionella sättet) Kan få mer krut i slagen?.. eller du kanske inte ville uppmuntra folk till att slå varandra på käften, juste så var det jag.. Skit kul kille. Jag tycker inte isf ngn ska få fråga om övningar som gör att man springer snabbare.. Han kanske ska råna en bank och vill fly snabbt.. ”haha”
VArför vi inte sets på tävlingar runtom i landet vet jag inte.. Tävlar du i Kickboxning eller??? O hur vet du att du inte sett mig på ngn tävling?
/seb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.