Home › Forums › Allmänt om gymträning › Helkropps schema för nybörjare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2010 at 18:47 #54457Anonym anvandareMember15 december, 2010 at 18:47 #137421Anonym anvandareMember
Hej,
Har precis börjat gymma och skulle vänligen vänligen vilja ha tips på schema uppläggningar
Kör varje dag!
15 december, 2010 at 20:52 #137422Anonym anvandareMemberSök och du skall finna
15 december, 2010 at 21:11 #137423Anonym anvandareMemberSnugglez wrote:Sök och du skall finnaSämsta svaret jag fått!
15 december, 2010 at 22:44 #137424Anonym anvandareMemberDanielNordin wrote:Sämsta svaret jag fått!Det var en väldigt dålig fråga..
Kolla andras schema och skapa ditt eget.
15 december, 2010 at 22:47 #137425Anonym anvandareMemberDanielNordin wrote:Sämsta svaret jag fått!Dyker upp nån/några liknande frågor varje dag här så det finns redan besvarat i massvis med trådar.
Använd sök funktionen så kommer du få massvis med förslag :emo-thumbOm du inte ”orkar” så rekomenderar jag 5/3/1 uppläget, det är uppdelat på 3 eller 4 dagar i veckan, finns massvis att läsa om det på internet, tillochmed en egen tråd på forumet.
20 december, 2010 at 10:42 #137426Anonym anvandareMemberDanielNordin wrote:Sämsta svaret jag fått!JAg skulle säga att det svar du fick var det bästa du kunde få. Du är inte ensamen om att fråga denna fråga så för att komma igång snabbare använd sök funktionen och läs läs läs vad folk skriver. snart ahr du gjort ett eget schema som passar dig perfekt. Eftersom du säger att du är nybörjare så skulle jag rekommendera dig att kola upp det som kallas BASÖVNINGAR. Prata även med folk där du tränar om att få hjälp med ett schema om du tycker det är svårt att förstå andras men som sagt kola upp basövningar. Lycka till och tänk på att utföra övingar korekt med lite vikt är viktigare än fel med mycket vikt.
20 december, 2010 at 22:36 #137427Anonym anvandareMemberedion wrote:JAg skulle säga att det svar du fick var det bästa du kunde få. Du är inte ensamen om att fråga denna fråga så för att komma igång snabbare använd sök funktionen och läs läs läs vad folk skriver. snart ahr du gjort ett eget schema som passar dig perfekt. Eftersom du säger att du är nybörjare så skulle jag rekommendera dig att kola upp det som kallas BASÖVNINGAR. Prata även med folk där du tränar om att få hjälp med ett schema om du tycker det är svårt att förstå andras men som sagt kola upp basövningar. Lycka till och tänk på att utföra övingar korekt med lite vikt är viktigare än fel med mycket vikt.Detta var precis vad jag gjorde några dar sedan, :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.