Hemmaträning efter fel träning!!! Träningsprogram ja tack!!!!

Home Forums Allmänt om gymträning Hemmaträning efter fel träning!!! Träningsprogram ja tack!!!!

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej ! Som övertexten beskriver så har jag i hela mitt vuxna liv tränat på fel sak …. massa godis och snabbmat samt yrke lastbilschaufför!!! fruktansvärt bra början ..NOT! iaf så har jag nu tänkt om och tänkte göra rätt mitt mål är att köra 3 styrkepass och 2 kardiopass för även hjärtat kan behöva få sitt !!!

Upplägget är tänkt : Måndag- styrka
    Tisdag – vila
    Onsdag – Styrka
    Torsdag – Vila
    Fredag styrka
    Lördag & Söndag – kardio 60min

Är det en bra start för att få igång systemet?? anledningen att jag vill ha vilan i veckan är att jag rör mig mycket mer på mitt nuvarande jobb än förut !!! Vad ska jag köra för typ av pass .. har hantlar Curlstång och min egen kropp..
    Svara gärna hyfsat utförligt … vilka övningar som är värda att satsa på och ska man köra raka set, Failure eller dropset ..
    är 189cm och väger 125kg nu men volymen är mer kubik kanske =P tack på förhand!!

/Andreas S

Hej,

Förstod jag rätt om du vill träna hemma?
    Isåfall ska du satsa på fuktionell övningar där du kan använa din kropp.
    Detta av många anledningar. Mindre risk för skador, du kan lätt träna hela kroppen med
    få träningsredskap + att det är ett billigt sätt at träna!
    Kolla in på http://www.sportpower.se, där har vi en massa bra funktionella redskap.
    Kan starkt rekommendera tex Jungly gym xt.
    Där hittar du också hur Brad Pitt tränade inför Fight Club :)

Mvh
    Markus

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.