- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hjälp en nybörjare!
Tjena! Jag började träna för ungefär 2 månader sedan.
Jag har alltid haft ”stor benstomme” och varit väldigt stabbig naturligt men nu har det gått lite för långt idag skule jag tippa på att jag väger 135 kg 184cm.
Det jag har tränat under dessa 2 månader är bara styrketräning – har satt ett mål på 100 pass på 120 dagar. Jag värmer alltid upp på cyckeln i 10 – 15 minuters intervall. Allting har gått jättebra med träningen igentligen – fått tag på bra protein, kreatin, en fett förbränningsprodukt så man får lite placebo och blir lite mer taggad. Jag är jävligt uthållig och brukar vilja köra 1.5 – 2 timmar på varje pass.
Men nu på senare tid så har jag tappa motivationen för att jag inte känner något av träningen längre. Svårt att förklara men förut kände jag att jag fick något av den medans jag träna men nu förtiden känns det bara som att jag lyfter saker utan vinning typ.
Ska börja på en cardio vecka nu men jag vet inte hur det kommer blir känner mig så grymt otaggad för det.. Har börjat fått så jäkla ont i vänster underarm också.
Så om det är någon som har tips för att få upp motivationen igen och kanske tips på hur man lägger om träningen så jag kan börja känna att jag verkligen tränar igen så skulle det uppskattas som #”¤!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY