Hudbristningar

Home Forums Allmänt om gymträning Hudbristningar

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #514677

    Enda sättet att undvika bristningarna är att sluta växa, eller växa långsammare. De du har kommer inte försvinna, men som några skrev så bleknar de med tiden.

    Finns såvitt jag vet inte något medel som förebygger bristningar.

    #514678

    Var stolt över dina bristningar, det är snyggt! :emo-thumb

    #514679

    Tittar längst ned på sidan ser du ”Liknande ämnen” där frågan stötts och blötts i ett par år i olika trådar. Fler tips kanske finns i de trådarna. Konsensus verkar dock vara att är du genetiskt predisponerad att få bristningar, är risken överhängande att du ”drabbas av dem”. Jag har dem lite överallt (armveck, armhåla, överarm, lats, lår, vader). Just get on with your life :)

    #514680
    Beard wrote:
    Var stolt över dina bristningar, det är snyggt! :emo-thumb

    Hehe ja det får man väl vara då:)

    #1073387

    Jag fick hudbristningar när jag gick upp i vikt. Har massor med hudbristningar, de är verkligen synlinga och störande!!!

    Så nu har jag försökt hitta information om behandlingar. Har läst på http://www.plastikoperationer.net/hudbristningar-behandling-bort om behandlingar som kan förbättra bristningar. Det står mkt bra information för er som har funderingar på att behandla era hudbristningar.

    Vet inte vilken jag ska välja, ska tänka på saken lite mer…Hoppas verkligen på förbättring!!! Men så som jag uppfattat det är att man ej kan ta bort hudbristningar helt å hållet utan man kan bara förebygga dem…

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.