Hur gör ni under sommaren?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur gör ni under sommaren?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author
    Posts
  • #368628

    Tränar nog mer eller lika mycket som vanligt. Enda skillnaden är att jag kanske tränar lite tidigare på morgonen eller senare på kvällen innan det blir alltför varmt.

    #368629
    -Hallberg- wrote:
    om det skulle betyda ett överskott för dagen.

    Och just det här är som sagt enda ”risken” med att under sommaren äta mer mat som man inte har kontroll över. Det kan dels vara att man äter mindre än man annars hade gjort, eller att man äter mer än man vill.

    Men så länge inte grillkvällarna består av enbart hot dogs, glass och öl fem gånger i veckan så är det inget problem alls. Det säger jag inte till dig specifik utan mer som allmänt till alla som läser och fortfarande lever med inbillningen att allt som smakar gott och som råkar innehålla mer än fyra ingredienser inte alls funkar som ”byggarmat”. Eller ”deffmat” för den delen.

    #368630
    eddie vedder wrote:
    men så länge inte grillkvällarna består av enbart hot dogs, glass och öl fem gånger i veckan så är det inget problem alls. Det säger jag inte till dig specifik utan mer som allmänt till alla som läser och fortfarande lever med inbillningen att allt som smakar gott och som råkar innehålla mer än fyra ingredienser inte alls funkar som ”byggarmat”. Eller ”deffmat” för den delen.

    +100

    #368631

    Tränar på som vanligt. Försöker satsa ännu hårdare, som vanligt :)

    Älskar att träna på sommaren. Svetten lackar och livet är grymt skönt.

    #368632

    Krämar johnnys som vanligt :>

    #368633

    Vetefan hur det blir, detta blir min första seriösa tränings sommar. Kosten kommer bli svårast för mig, får bli att fixa matlådor att ha med till stranden. Känns jävligt tråkigt men så är det ibland.

    #368634

    Kommer förmodligen träna mer i sommar än vad jag gör nu. Får hoppas suget av mat finns kvar även om sommaren skulle bli varm och plågsam.

    #368635

    För mig blir träningen lite sämre skulle jag tro. Då Gymmet jag lyfter på har helgstängt i sommar. Dvs färre träningspass…

    #368636

    Tränar mer sällan nu under sommaren, jobbar skift så man är ofta trött eller så har man inte så mycket tid över. 1 helkroppspass eller 2 dagars split per vecka brukar det bli.

    #368637

    Tränar lika mycket. Brukar däremot vara lite extra skadad eftersom det blir lite andra sporter på sommaren också, så vissa övningar får bytas ut..

    #368638

    Jag tränar mer! Jag har dragit igång ett ”träningsläger” och fått mina träningskompisar att börja träna mer. Gemensam aktivitet t.ex. intervaller, backträning och dyl en gång i veckan, annars löpning 2ggr/vecka och gym 3ggr/vecka. Träning 6ggr/vecka alltså.

    Kosten sköter jag så gått det går, gör inte annorlunda där för att det är sommar. Vad är denna där beachen som folk snackar om? Har inte riktigt förstått mig på det här med beach-hetsen känner jag.

    #368639

    tränar lika mycket, äter mycke grillat å svettas som ett djur :)

    #368640

    Eftersom mitt enda mål med min träning är att bli så stark som möjligt och inte trimma sexpacket till oändlighet så har jag inte och kommer inte ligga i deff-perioder.
    Med andra ord, allt rullar på som vanligt med käk och träning. Kanske man kan unna sig att lägga lite mer tid på allt eftersom det finns mer av den varan under sommaren.

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.