Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hur lång tid tar era gympass?
Passen ligger på 40-70min, förr var det alltid 2h pass, men det ända det gav mig var ont…..
Mina gymmpass brukar vanligtvis ta ca 2-3 timmar..
låter kanon mycket men jag kör mina 4 set 4-5 övningar tills jag är färdig.. och snackar väldigt mycket på gymmet med andra människor..
Det tar den tiden jag behöver
Runt 60 min
Mellan 40 min och 1 timme, 60 min är absolut max! Är jag inte klar då så går jag hem iallafall…
runt 60-80min styrketräning. ofta avslutas denna med en halvtimme på löpbandet eller cykeln
strax under 60 min, ambitionsnivån är att öka intensiteten och trycka ned det till ca 45 min
Max 60 min, ja skulle aldrig kunna ha energi att köra 2 timmars pass, kör man hårt o effektivt så känns 60 min rätt mycket ändå. Bästa passen tycker ja ligger runt 45-50min.
Japp ca 90 min. :worship:
runt 60min, inkl. 10min uppvärmning.
Om vi inte talar om cykelpass, 2-3h…
Brukar k
beror p
45-50 min + stretching. Då kör jag halvkroppspass.
Försöker hålla det till runt en timme, tappar gradvis energi efter 60 min tycker jag. Men kan ju diffa lite ibland, +/- 20 min kanske…
1 timme och sen stretching på det.
runt timmen. Å 30min streching som vissa verkar hålla på med de gör nog inte jag på en vecka
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY