Hur Många Shakers Äger Ni För Tillfället?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur Många Shakers Äger Ni För Tillfället?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Frida-Mari wrote:
    man råkar ju alltid ställa ifrån sej dem efter disken ;) Så nog har och använder jag 8-9 st iaf (dax att börja bli mer ordningsam tror jag)Twinlab, Selfomnutrition, Weider tror jag om jag inte missminner mej, den ”nya” skruvfunktionen på ”korken” är ju fenomenal!:up:

Ja den är riktigt fin.. då går inte locket upp så lätt!!

Råkade nämligen blanda en proteindrink me kolsyrat vatten en gång (ja jag vet att det INTE var smart! :P )! Och när jag skaka den den så sade det poof och så flög locket av.. och drycken skumma över.. Men jag drack upp det som gick! :D

1st för tillfället.. är makalös på att ”supa bort dom” Blir dom lite lätt solmogna i träningsväskan eller bilen så är det ju bara att slänga den ;( Men den jag har är fin!! Står Skip Sport, blå och inköpt hos Rune A i Kuserud! ;)

Jonas L wrote:
    En kul grej bara! :emo-thumb

Shakern är en viktig ägodel vet du väl.. den är ju helig!! :D

Ok, en sådan viktig sak som ändå glöms kvar i trunken från gårdagens pass.

Hoppas att någon här inte får för sig att starta en ny tråd om att glömma tvätta eller ta upp kläder ur trunken efter ett pass…. 😮

Sunnebris wrote:
    Ok, en sådan viktig sak som ändå glöms kvar i trunken från gårdagens pass.

Hoppas att någon här inte får för sig att starta en ny tråd om att glömma tvätta eller ta upp kläder ur trunken efter ett pass…. 😮

Jo jag har en tråd på G!!

Hur länge går du i samma träningskläder utan att tvätta dem.. Men den tråden kommer nog först nästa vecka så bered dig på att inte vara på Bodys Forum då! :D :emo-thumb

Jag har två shaker, en Twinlab o en Shapy, gillar oxå nya skruvlocket! Det är ju så j-la tråkigt att diska shakers men visst är man ordningssam (som jag!:p ) så funkar det ju bra att diska direkt efter träningen. :emo-thumb

Jonas L wrote:
    Jo jag har en tråd på G!!

Hur länge går du i samma träningskläder utan att tvätta dem.. Men den tråden kommer nog först nästa vecka så bered dig på att inte vara på Bodys Forum då! :D :emo-thumb

Herregud! Trodde inte att någon skulle ta mig på allvar… ;)

Nåja, jag får skylla på mig själv att jag nämnde detta.

Sunnebris wrote:
    Herregud! Trodde inte att någon skulle ta mig på allvar… ;)

Nåja, jag får skylla på mig själv att jag nämnde detta.

Hehe.. nej jag skojade bara! Blir nog ingen sån… :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    Hahah :D :D Nä det var inte så himla brilljant :| men gott kanske? ;)

Det smakde väl ok! =)

Har alla röstat??? :emo-thumb

Fortsätt gubbs å kvinns!! :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.