Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hur Många Shakers Äger Ni För Tillfället?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2006 at 12:54 #1008838Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:man råkar ju alltid ställa ifrån sej dem efter disken Så nog har och använder jag 8-9 st iaf (dax att börja bli mer ordningsam tror jag)Twinlab, Selfomnutrition, Weider tror jag om jag inte missminner mej, den ”nya” skruvfunktionen på ”korken” är ju fenomenal!:up:
Ja den är riktigt fin.. då går inte locket upp så lätt!!
Råkade nämligen blanda en proteindrink me kolsyrat vatten en gång (ja jag vet att det INTE var smart! )! Och när jag skaka den den så sade det poof och så flög locket av.. och drycken skumma över.. Men jag drack upp det som gick!
29 maj, 2006 at 13:19 #1008839Anonym anvandareMember1st för tillfället.. är makalös på att ”supa bort dom” Blir dom lite lätt solmogna i träningsväskan eller bilen så är det ju bara att slänga den ;( Men den jag har är fin!! Står Skip Sport, blå och inköpt hos Rune A i Kuserud!
29 maj, 2006 at 14:07 #1008840Anonym anvandareMemberJonas L wrote:En kul grej bara! :emo-thumbShakern är en viktig ägodel vet du väl.. den är ju helig!!
Ok, en sådan viktig sak som ändå glöms kvar i trunken från gårdagens pass.
Hoppas att någon här inte får för sig att starta en ny tråd om att glömma tvätta eller ta upp kläder ur trunken efter ett pass…. 😮
29 maj, 2006 at 14:19 #1008841Anonym anvandareMemberSunnebris wrote:Ok, en sådan viktig sak som ändå glöms kvar i trunken från gårdagens pass.Hoppas att någon här inte får för sig att starta en ny tråd om att glömma tvätta eller ta upp kläder ur trunken efter ett pass…. 😮
Jo jag har en tråd på G!!
Hur länge går du i samma träningskläder utan att tvätta dem.. Men den tråden kommer nog först nästa vecka så bered dig på att inte vara på Bodys Forum då! :emo-thumb
29 maj, 2006 at 14:23 #1008842Anonym anvandareMemberJag har två shaker, en Twinlab o en Shapy, gillar oxå nya skruvlocket! Det är ju så j-la tråkigt att diska shakers men visst är man ordningssam (som jag!:p ) så funkar det ju bra att diska direkt efter träningen. :emo-thumb
29 maj, 2006 at 14:45 #1008843Anonym anvandareMemberJonas L wrote:Jo jag har en tråd på G!!Hur länge går du i samma träningskläder utan att tvätta dem.. Men den tråden kommer nog först nästa vecka så bered dig på att inte vara på Bodys Forum då! :emo-thumb
Herregud! Trodde inte att någon skulle ta mig på allvar…
Nåja, jag får skylla på mig själv att jag nämnde detta.
29 maj, 2006 at 15:55 #1008844Anonym anvandareMemberSunnebris wrote:Herregud! Trodde inte att någon skulle ta mig på allvar…Nåja, jag får skylla på mig själv att jag nämnde detta.
Hehe.. nej jag skojade bara! Blir nog ingen sån… :emo-thumb
29 maj, 2006 at 21:16 #1008845Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Hahah Nä det var inte så himla brilljant men gott kanske?Det smakde väl ok!
30 maj, 2006 at 17:55 #1008846Anonym anvandareMemberHar alla röstat??? :emo-thumb
4 juni, 2006 at 22:40 #1008847Anonym anvandareMemberFortsätt gubbs å kvinns!! :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.